• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات در کاشان افتتاح شد

  • کد خبر : 13490
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات در کاشان افتتاح شد
ساختمان جدید شعبه بانک توسعه صادرات ایران در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور معاون وزیر اقتصاد، فرماندار کاشان، مدیرعامل این بانک، نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی رئیس اتاق بازرگانی و تنی چند از مدیران ارشد این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در مراسم افتتاح ساختمان شعبه جدید بانک توسعه صادرات در کاشان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: از ابتدای افتتاح باجه بانک توسعه صادرات در کاشان در سال ۹۴ و در ادامه افتتاح شعبه در سال ۹۶ تا کنون، این شعبه در بسیاری از شاخص های عملکردی روند مطلوب و رو به رشدی داشته است.

وی با تشکر از حمایت اتاق بازرگانی کاشان از بانک توسعه صادرات، گفت: خوشبختانه امروز قاطبه تولیدکنندگان صادرات محور کاشان مشتری بانک هستند.

صالح آبادی ارتقا رتبه شعبه کاشان از ۲۰ به ۹ از ابتدای فعالیت این شعبه را شاهدی بر عملکرد مطلوب و رو به رشد آن دانست و گفت: بر اساس ظرفیت های مطلوب این شهرستان، سقف اختیارات شعبه از ۲۵ به ۱۲۵ درصد رسیده و آمادگی داریم بدون محدودیت مطابق مقررات به مشتریان خود مطابق شاخص های اعتبارسنجی، خدمات و تسهیلات ارائه کنیم.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با اعلام اینکه درجه شعبه کاشان از ابتدای سال ۹۹ بین شعب اگزیم بانک در سراسر کشور، از ۲ به یک ارتقا یافته، یادآور شد شعبه کاشان رتبه سیزدهم را بین شعب اگزیم بانک در اعطای تسهیلات ریالی داشته و خوشبختانه هیچگونه معوقه بانکی ندارد و در زمینه گردش چک ها بین شعب بانک رتبه اول را کسب کرده و روزانه ۱۵۰ و سالانه ۲۰ هزار فقره چک در این شعبه گردش دارد.

وی افزود: شعبه کاشان در حوزه اعطای اعتبار اسناد داخلی نیز بین شعب پیش رو و حائز رتبه اول است.

صالح آبادی اظهار داشت: بانک توسعه صادرات ایران همواره خانه صادرکنندگان کشور بوده و با همه ظرفیت های خود آماده حمایت و کمک به جامعه صادراتی است.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات با اشاره به تحریم های بین المللی و کاهش چشمگیر درآمدهای نفتی، گفت: همواره بر این باوریم که درآمد حاصل از صادرات غیر نفتی نیاز ارزی کشور و نیز واردات را تامین می کند.

یادآور می شود، در حاشیه این مراسم فرش منقش به نشان بانک توسعه صادرات رونمایی شد.

http://tejaratava.ir/?p=13490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.