• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

” زهرا(س)” الگوی بی بدیل تاریخ

  • کد خبر : 13288
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
” زهرا(س)” الگوی بی بدیل تاریخ
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت،در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت ، متن پیام دولت آبادی به این شرح است:

“به نام یگانه مادر”

مادران فداکار و زنان شایسته ایران زمین؛

فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت فرخنده و با سعادت اسوه عصمت و طهارت، سرور بانوان هستی، ام ابیها حضرت زهرای مرضیه (س) ، روز زن و سالروز تولد معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی زنان و مادران پاکدامن ایران سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

برای افتخار زنان گیتی همین بس که روز میلاد برترین گوهر خلقت و بانوی بهشت، روز زن نامیده شده است. بزرگ بانویی که نامش سرمنشأ رحمت و عنایت است . مرور زندگی کوتاه اما پربرکت حضرت فاطمه (س) بیانگر جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است . هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر فرصت ارزشمندی برای تکریـم و تجلیـل مادران و زنان ایران سربلند و ترویج ارزش ها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای سرزمینی است که مردمانش به پیروی از سیره ائمه اطهار (سلام الله علیه) شهره اند. ملتی که افتخارشان ملت امام حسین بودن و ملت شهادت بودن است.

مادران و زنان بی مانند ایران عزیز به تاسی از این الگوی ارزشمند همواره کوشیده اند تا علاوه بر ایفای نقش در کانون پر مهر خانواده، در جامعه نیز الگوی عفاف، پاکی، صداقت و اخلاق مداری باشند. اینجانب ضمن تبریک این میلاد خجسته، امیدوارم سیره عملی زندگی آن یگانه مادر و سلاله پاکش برای همیشه الهام بخش رویکرد تربیتی و زندگی مادران و زنان ایران زمین باشد.

رضا دولت‌آبادی

http://tejaratava.ir/?p=13288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.