• امروز : یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۰
0
با حضور مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران صورت گرفت:

رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک

  • کد خبر : 20372
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
رونمایی از سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک
طی جلسه ویدیو کنفرانس با حضور مدیران کل استانی و ستادی سازمان بیمه سلامت ایران، سامانه پاسخگویی به شکایات با رویکرد ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در زمینه نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک با تاکید بر کاهش کابرد دفترچه رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران: در سامانه پاسخگویی به شکایات به صورت مجزا شکایات بیمه‌شدگان، پزشکان، موسسات تشخیصی درمانی و همچنین دفاتر پیشخوان دولت اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

همچنین با توجه به تاکید مراجع قانونی بالادستی مبنی بر لزوم ایجاد صندوق الکترونیکی دریافت تخلفات کارکنان دستگاه‌های اجرایی، در این سامانه بخشی تحت عنوان ثبت تخلفات اداری در نظر گرفته شده است که از طریق آن تمام مراجعین به ادارات کل استانی و واحدهای تابعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف امکان انعکاس آن را خواهند داشت.

کلیه بیمه‌شدگان و شرکای کاری جهت ثبت شکایات خود می‌توانند به آدرس shekayat.ihio.gov.ir  مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=20372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.