• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

رضایت مردم با ارائه خدمات سریع و به موقع تامین می شود

  • کد خبر : 51941
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
رضایت مردم با ارائه خدمات سریع و به موقع تامین می شود

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در سفر به خوزستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه پربرکت از زحمات کارکنان موسسه در تحقق اهداف در سال ۱۴۰۰ بالاخص استان خوزستان تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، حجت الاسلام جوادی گفت: مردم عزیز خوزستان در زمان دفاع مقدس به همه درس استقامت و ایستادگی دادند و علی‌رغم خدماتی که برای این مردم سختکوش انجام شده لکن تا نقطه مطلوب که مد نظر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است فاصله داریم.
مدیرعامل موسسه با تاکید به تجهیز و تخصیص منابع با رعایت بهداشت اعتباری گفت: بازاریابی برای کسب سهم بازار در استان خوزستان را ادامه دهید و حتی می توان بازاریابی را به خارج از مرزها نیز گسترش داد تااز منابع کشورهای همسایه استفاده نمائیم.
ایشان ضمن اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان خوزستان بیان داشت: این استان دارای ظرفیت‌های صنعتی و کشاورزی بسیاری می باشد که می توان با کمک به واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در جهت توسعه استان سرافراز خوزستان قدم برداشت.
پس از سخنان مدیرعامل آقایان طحان نظیف معاون امور شعب، خدمتی مدیر منطقه ۳و سلیمانیان رئیس حوزه خوزستان به ایراد سخن پرداختند.
جلسه با اقامه نماز و صرف افطار به پایان رسید.

http://tejaratava.ir/?p=51941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.