• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

رضایت عضو شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد شهرداری منطقه ۴

  • کد خبر : 59919
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
رضایت عضو شورای اسلامی شهر تهران از عملکرد شهرداری منطقه ۴
" ناصر امانی" عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید میدانی محله شمیران نو از عملکرد این منطقه و تغییرات مطلوب در این محله قدردانی کرد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴  ، در این بازدید به همراه شهردار منطقه ،  معاونین و مدیران منطقه  ۴ صورت گرفت؛   به منظور پیگیری مصوبات بازدید سال گذشته اقدامات و فعالیت های اخیر منطقه ۴ در محله شمیران نو بررسی شد.
ناصر امانی در این بازدید گفت: خوشبختانه اقدامات شاخصی که در توان و قدرت این منطقه بود ه انجام شده و وضعیت نظافت و فضای سبز نسبت به سال گذشته تغییرات بسیاری کرده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ساماندهی وضعیت ترافیکی محله شمیران نو را یکی از اقدامات خوب منطقه ۴ عنوان کرد و گفت: با احداث رفیوژ میانی و جدول کشی پارک خودروها ساماندهی شده و اختلال ترافیکی چندساله این محله کاهش یافته است.
او در ادامه افزود: جمع آوری معتادین متجاهر و پلمپ مراکز ضایعات فروشی از دیگر اقدامات خوب منطقه ۴ در این محله بوده است.
وی افزود:  احداث پارکینگ در زمین جنب شهرداری و جلب رضایت یکی از مالکین توسط معتمدین محله هم از دیگر برنامه های این منطقه برای جلوگیری از  پارک خودروها  در فضای باز است.
امانی در پایان گفت: رضایت اهالی محله و شورایاران از اقدامات شهرداری منطقه ۴ بسیار حائز اهمیت بوده  و مبحث بافت فرسوده ، اسناد املاک این محله و پادگان نیروی دریایی از مباحث کلان است که می بایست در شهرداری تهران پیگیری و تصمیم گیری شود.
 

http://tejaratava.ir/?p=59919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.