• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

رشد ۴۷ درصدی ایران‌خودرو در تولید خودروی کامل و بدون کسری و ۴۲ درصدی صدور سند محصولات

  • کد خبر : 52696
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
رشد ۴۷ درصدی ایران‌خودرو در تولید خودروی کامل و بدون کسری و ۴۲ درصدی صدور سند محصولات

گروه صنعتی ایران خودرو با تسریع در روند تامین قطعات، موفق به افزایش ۴۷ درصدی تولید خودروی کامل و بدون کسری قطعه و افزایش ۴۲ درصدی در صدور سند خودروها از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا ۲۲ اردیبهشت ماه، ۷۱ هزار دستگاه خودروی کامل و بدون کسری قطعه تولید کرده که ۴۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و اسناد بیش از ۶۲ هزار دستگاه خودرو را صادر کرده که نسبت به سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می دهد.
از سوی دیگر، در همین بازه زمانی، ۶۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است. 
در حال حاضر، تحویل روزانه خودرو به مشتریان به ۲۵۰۰ دستگاه رسیده است که بخش قابل توجهی از آن به صورت حضوری و در سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو در سطح کشور صورت می‌گیرد.
در شرایط کنونی، رویکرد تولید کامل و بدون کسری در ایران خودرو در حال جاری سازی است، به گونه ای که از ابتدای خردادماه، خودروی دارای کسری قطعه از خط تولید ایران خودرو خارج نخواهد شد. 
این اقدام برای صیانت از حقوق مشتریان و سهامداران گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد، از کاهش هزینه و افزایش کیفیت محصولات به عنوان نتایج تولید خودروی کامل و بدون کسری نام برده شده است. 
در حال حاضر، خودروهای دارای کسری قطعه در تمامی سایت های تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به کم ترین میزان در دو سال گذشته رسیده است. در روز ۲۳ اردیبهشت‌ماه، خودروهای کف ایران‌خودرو به ۲۵ هزار دستگاه رسیده که زودتر از موعد تعیین شده توسط رییس جمهوری محترم است. 
بر اساس وضعیت تکمیل و تحویل خودرو به مشتریان، در حال حاضر تعهدات معوق نیز به حدود شش هزار دستگاه رسیده است. 
در حال حاضر تولید بدون کسری و کامل در گروه صنعتی ایران خودرو حدود ۶۰ درصد از تولید روزانه را به خود اختصاص داده که از ابتدای خردادماه این عدد به صد درصد خواهد رسید.

http://tejaratava.ir/?p=52696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.