• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است

  • کد خبر : 54791
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۵۰
رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون رسالت بانک را حمایت از تولید و ایجاد اشتغال عنوان نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از چند واحد تولیدی در ساوه و زرندیه اظهار داشت: این بانک در راستای حمایت از بخش‌های تولیدی و تعاونی و در جهت کمک به رشد متوازن مناطق، بالاترین سطح همکاری را با صندوق توسعه ملی داشته است و تدابیر بانک در تأمین مالی واحدها بستر خوبی برای رشد صنایع فراهم کرده است و ازاین‌رو رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از تولید و ایجاد اشتغال است.

سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک در بازدید از چند طرح صنعتی در شهرستان‌های ساوه و زرندیه استان مرکزی این استان را از پرچم‌داران صنعت نام برد و گفت: کمک به تولیدکنندگان و کمک به چرخه تولید در کشور ازجمله اهداف بانک به شمار می‌رود.

وی تخصیص منابع و کمک به تأمین سرمایه کارآفرینان به‌منظور ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود را از اهداف بانک برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی: فتاحی ضمن بازدید از شرکت‌های آتیلا همراه آیهان، فولاد هیربد و گروه صنعتی سبحان از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجموعه‌ها قرار گرفت.

در این دیدارها رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به فعالیت‌های بانک توسعه تعاون در حمایت از صنایع، به تشریح و تبیین خدمات بانک پرداخت و خاطرنشان کرد: بسته‌های حمایتی بانک توسعه تعاون در راستای حمایت از صنایع و گسترش فعالیت‌های اشتغال‌زا در قالب منابع صندوق توسعه ملی مؤثر و کارساز بوده است.

وی شرکت‌های بازدید شده در استان مرکزی را از نام‌آوران صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد: تعامل و همکاری متقابل می‌تواند آثار و خدمات خوبی برای طرفین داشته باشد.

در این دیدارها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور بازاریابی و استان‌ها، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری، علی وفایی مدیر شعب استان مرکزی و مصطفی منتظری رئیس اداره کل مدیریت ریسک حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=54791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.