• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

رتبه ای ممتاز به دست آوردیم

  • کد خبر : 17736
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
رتبه ای ممتاز به دست آوردیم

فرا رسیدن سال نو و عید نوروز را که با انگیزه رستاخیز طبیعت، فرصتی نو با شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن مهیا می کند، به کلیه همکاران و همراهان گرامی و خانواده معزز آنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

همانگونه که استحضار دارید سال ۱۳۹۹ علیرغم شیوع گسترده بیماری ناشی از ویروس کرونا و محدودیتهای وسیع منبعث از فراگیری آن و اثرات نامطلوب بر اقتصاد تمامی کشورها و از جمله ایران و همچنین تحریم های تحمیلی، بانک کارآفرین توانست به پشتوانه راهبرد فعال و نگاه نوگرایانه و با همت مدیران و کارکنان لایق خود و شرکت های زیرمجموعه، برگ زرینی در کارنامه عملکرد یکساله به یادگار بگذارد و راه را برای حرکت پویا و رو به جلو در آینده، هموار کند.
در سال ۱۳۹۹، با بهره مندی از انسجام درون سازمانی و هماهنگی های برون سازمانی، اقـداماتی به عمـل آمد که اثـرات آن، زمینه ساز توفیقات آتی در مسیـر توسعـه خواهد شد که از آن جمله، می توان به افزایش سرمایه بانک اشاره کرد، به نحـوی که بانک را به لحاظ شاخص های سنـجشی در چـارچوب معیـارهای داخلی و بیـن المللی در جـایگاه ممتـازی قرار می دهد.
بانک کار آفرین با برخورداری از رشد قابل توجه در بخشهای ریالی و ارزی موفق شد رتبه ممتازی در سنجش عملکرد در مقایسه با سایر بانکهای رقیب، به دست بیاورد.
بانک متبوع به مدد همکاران کارآمد و با رویکرد مشتری مداری همواره در بخش فعالیتهای ارزی و بین المللی از شهرت ویژه ای برخوردار بوده است. در همین راستا و با نگاه به آینده و به منظور گسترش فعالیتهای ارزی، نسبت به اجرای طرح تمرکز زدایی در بخش اجرایی عملیات ارزی، در قالب ایجاد واحدهای مستقل ارزی اقدام شد که این مهم،فرصتی را برای بانک، فراهم می سازد تا بنا به ضرورت، با توسعه این اهرمهای اجرایی، بتواند به صورت گسترده تر سهم بیشتری را در این عرصه به خود اختصاص دهد.
در خاتمه، ضمن آرزوی بهروزی در سال ۱۴۰۰، از تلاش همگان که با همیت والای خود، سالی پر از موفقیت را رقم زدند تشکر و سپاسگزاری میکنم.

http://tejaratava.ir/?p=17736

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.