• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

رادیو لبخند زندگی، صدای فرهنگساز بیمه تعاون

  • کد خبر : 38762
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
رادیو لبخند زندگی، صدای فرهنگساز بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون، برای گسترش فرهنگسازی بیمه های زندگی در بین عموم هموطنان، اقدام به راه اندازی «رادیو لبخند زندگی» کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، همواره این شرکت مبحث فرهنگسازی را در زمره فعالیت های خود قرار داده و برای گسترش این فرهنگ در بین عموم جامعه تلاش کرده است.
در این راستا، با توجه به حرکت جامعه به سمت رسانه های پادکستی، شرکت بیمه تعاون نیز همگام با علایق به روز مخاطبان و احترام حداکثری به سلیقه امروز مخاطب، «رادیو لبخند» زندگی را با هدف «فرهنگسازی و آگاهی بخشی» بیمه های زندگی راه اندازی کرده و تا کنون هشت شماره آن به صورت عمومی عرضه شده است.
بر این اساس، از این پس عموم مخاطبان صنعت بیمه می توانند از طریق سایت و کانال های رسمی شرکت بیمه تعاون، با بیمه های زندگی بیش از پیش آشنا شده و از خدمات این رشته بیمه ای آگاه شوند.

شایان ذکر است که هم اکنون بیمه زندگی شرکت بیمه تعاون، به عنوان کامل‌ترین قرارداد بیمه‌ای در بین شرکت‌های بیمه کشور در حال ارائه خدمات به عموم هموطنان بوده و ویژگی‌هایی همچون معافیت‌ها، پرداخت مستمری ‌ها، پوشش بیمه‌ای حوادث، بیمه تکمیلی و… در این بیمه‌نامه لحاظ شده است.
دارنده این بیمه نامه «می‌تواند از خدمات بیمه درمان شامل پرداخت هزینه دندان‌پزشکی، تجمیع پاراکلینیکی، بستری و جراحی برخوردار شده» و از خدماتی چون «پوشش بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی و محل کاربهره‌مند می‌شود».
پوشش معافیت بیمه‌گزار از پرداخت حق بیمه به علت فوت در اثر حادثه»، «پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه»، «پرداخت خسارت در صورت ابتلا به پنج بیماری خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی قلب باز، سرطان، پیوند اعضای اصلی بدن» و «پرداخت هزینه به بیماران مبتلا به کرونا» از دیگر مواردی بود که در طرح بیمه زندگی دیده شده بود.

http://tejaratava.ir/?p=38762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.