• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در آیین افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز:

رئیس کل بیمه مرکزی : بیمه آسیا یک شرکت خوب و توانمند است

  • کد خبر : 12761
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
رئیس کل بیمه مرکزی : بیمه آسیا یک شرکت خوب و توانمند است
هر زمان بخواهیم از یک شرکت خوب و توانمند بیمه ای نام ببریم به بیمه آسیا اشاره می کنیم.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا با اشاره به اینکه شرکت بیمه آسیا یک شرکت بیمه ای خیلی خوب و با ارزش است و هر زمان بخواهیم از یک شرکت خوب و توانمند نام ببریم به بیمه آسیا اشاره می کنیم، اظهار امیدواری کرد سهم بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور از صنعت بیمه کشور تا پایان سال به ۱۲ درصد افزایش پیدا کند.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ارزشمند دانستن افتتاح شعبه انقلاب بیمه آسیا در اهواز در ایام ا… دهه مبارک فجر، گفت: این حرکت پیوند و پیوستگی بین انقلاب، خدمت و ارزش های واقعی را ترسیم کرده است که می بایست به مسئولان بیمه آسیا تبریک گفت.

دکتر سلیمانی با تصریح کم تر شدن فاصله سهم بیمه ایران و سهم بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه ایران یک شرکت دولتی است که به عنوان پشتیبان شرکت های بیمه  خصوصی در صنعت بیمه کشور عمل می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار جهش تولید بیان داشت: مصداق واقعی امروز این شعار در استان خوزستان است که بایستی با همراهی و همگامی مدیران ارشد صنعت بیمه کشور جهش خدمت و تولید را در این استان شاهد باشیم.

دکتر سلیمانی حضور مدیران ارشد صنعت بیمه کشور را در استان خوزستان را به فال نیک گرفت و گفت: با توجه به اینکه ضریب نفوذ بیمه در استان خوزستان از میانگین کشوری پایین است، امیدواریم با تلاش خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور شاهد جهش نفوذ بیمه در این استان شهیدپرور باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=12761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.