• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

دستور مدیر عامل بانک مسکن برای انعقاد قرارداد با پلیس بین الملل ناجا / اعلام آمادگی سردار شیرزاد برای تعاملات همه جانبه با بانک مسکن

  • کد خبر : 54602
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
دستور مدیر عامل بانک مسکن برای انعقاد قرارداد با پلیس بین الملل ناجا / اعلام آمادگی سردار شیرزاد برای تعاملات همه جانبه با بانک مسکن

دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن با سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن – هیبنا، در این دیدار مدیر عامل بانک مسکن با تقدیر از پیگیری و تلاش‌های پلیس بین‌الملل ناجا در برخورد با مجرمان و متهمان فراری و ایجاد امنیت اقتصادی در کشور، عنوان کرد: اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس بین الملل ناجا در دستگیری و استرداد متهمان به کشور به نظام بانکی نیز اعتبار داده است. برخورد با مجرمان به این صورت موجب می شود تا اگر احتمالا وسوسه‌ای هم برای فساد در افراد ایجاد شود، مانعی را سر راه خود ببینند.

شایان از انعقاد تفاهم‌نامه میان بانک مسکن و پلیس بین‌الملل ناجا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: معاونت حقوقی بانک را موظف کردیم تا به منظور افزایش تعاملات، شرایط لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه بین بانک مسکن و پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی کشور فراهم کند.

وی در بخش پایانی اظهارات خود، عنوان کرد: مواجهه با متهمان و ایجاد امنیت اقتصادی در کشور می‌تواند آینده روشنی را پیش روی نظام بانکی برای پیشگیری از وقوع جرم و فساد ایجاد کند.

اعلام آمادگی سردار شیرزاد برای تعاملات همه جانبه با بانک مسکن

سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی کشور با استقبال از انعقاد تفاهم نامه با بانک مسکن، اظهار داشت: در این زمینه از هرگونه تعاملی استقبال می‌کنیم و خود را موظف می‌دانیم تا در مسائل مختلف با بانک مسکن روابط ۲ جانبه داشته باشیم و در نهایت سود این تفاهم‌نامه به مردم رسیده و منجر به از بین رفتن فساد در نظام بانکی کشور شود.

وی با ارایه پیشنهاد برگزاری نشست مشترک کارشناسان پلیس بین الملل ناجا و مدیران و معاونان بانک مسکن، عنوان کرد: با برگزاری چنین نشست‌هایی می‌توانیم ضمن ارایه گزارش‌های مستند و مستدل، فرصت استفاده از راهنمایی‌ها و برنامه‌های پلیس بین‌الملل ناجا را در اختیار کارکنان بانک مسکن قرار دهیم. در مقابل ما نیز با برخی روزنه‌ها و بسترهایی که کارمندان بانک با آن آشنا هستند، مطلع می‌شویم.

رییس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی کشور با تاکید بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم، عنوان کرد: فرصت‌هایی می‌توان ایجاد کرد که پیش از یک اتفاق یا فساد، از وقوع آن جلوگیری کرد. هر قراردادی که گمان می‌رود ممکن است به سمت فساد کشیده شود با استعلام از پلیس بین‌الملل ناجا می‌توان گام اول در پیشگیری از وقوع فساد را با جدیت برداشت.

سردار هادی شیرزاد در پایان از افتتاح دفاتر استانی پلیس بین الملل ناجا در سراسر کشور برای مبارزه قاطعانه با فساد خبر داد و گفت: در حال ارتباط گیری با مسوولان استانی در سراسر کشور هستیم تا به آن‌ها پیشنهاد دهیم برای امور تجاری و ارتباط با تجار، یک مشاوره امن پلیسی به آنها ارایه داده و اولین روزنه‌های وقوع فساد را از این طریق مسدود کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=54602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.