• امروز : چهارشنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۰
0

در ایام نوروز پاسخگوی مشتریان هستیم

  • کد خبر : 17364
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
در ایام نوروز پاسخگوی مشتریان هستیم
پاسخگویی به مشتریان در بانک قرض الحسنه رسالت از ساعت 12 روز پنجشنبه 28اسفند تا ساعت شش صبح پنجم فروردین 1400 توسط واحد اجرایی مقیم مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی انجام می گیرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در تاریخ ذکر شده امکان ثبت درخواست های بانکداری مدرن، مسدودی ورفع مسدودی کارت رمز اول کارت ورمز دوم اینترنت بانک و همراه بانک در پیشخوان مجازی رسالت امکان پذیر است وسایر قسمت های پیشخوان در فاصله زمانی اشاره شده غیر فعال خواهد بود.

بر اساس این گزارش، از ساعت شش صبح روز پنج شنبه مورخ ۰۵‏/۰۱‏/۱۴۰۰ امکان ثبت کلیه درخواست ها در پیشخوان مجازی رسالت قابلیت انجام را خواهد داشت.

گفتنی مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس۴۷۴۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان این بانک است.

http://tejaratava.ir/?p=17364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.