• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

دریافت لوح سپاس “ستاره ملی روابط عمومی” توسط شرکت احیاء استیل فولاد بافت

  • کد خبر : 54919
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
دریافت لوح سپاس “ستاره ملی روابط عمومی” توسط شرکت احیاء استیل فولاد بافت
بر اساس رای هیات داوران و درخشش شرکت احیاء استیل فولاد بافت لوح سپاس ستاره ملی روابط عمومی در عرصه های مختلف در کسب شایستگی لازم به روابط عمومی این شرکت اعطا شد.

به گزارش تجارت آوا – بر این اساس روابط عمومی شرکت احیاء استیل فولاد بافت پیام ذیل را صادر نمود:

بسمه تعالی

امروز روابط عمومی قلب تپنده مجموعه های صنعتی و معدنی و اداری و سرچشمه پاک و زلال اطلاعات و ارتباطات و صادقانه پیشتاز در همه عرصه ها بوده،روابط عمومی تابلوی موفقیت سازمان و ادارات و شرکت هاست و سرفصل اخلاق ،علم وهنر و پر از استرس می باشد و تلاش می کنند تا زمینه کنترل آسیب ها را فراهم آورد و موفقیت را در اذهان مخاطبان تابلو نماید و نقد کنندگان را به زیبایی و به نحو مطلوب پاسخگو باشد.
بر خود لازم می دانم از مساعدت ها و پشتیبانی ها وراهنمائیهای جناب آقای مهندس گودرزی مدیر عامل محترم و معاونین بزرگوارشان و مدیران و همکاران عزیز که با ارسال پیام_تماس تلفنی همکاران خود را در حوزه روابط عمومی مورد محبت قرار داده اند صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
بی شک حمایت های بی دریغ شما و تلاش همکاران عزیزم در روابط عمومی سبب شد تا با اعتماد به نفس در رقابت روابط‌ عمومی های کشور حضور پیدا نماییم و با رأی قاطع داوران در اجلاس سراسری لوح ستاره ملی روابط عمومی و تندیس جشنواره را تقدیم شما عزیزان نماییم .

http://tejaratava.ir/?p=54919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.