• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

درخواست از شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره)

  • کد خبر : 18729
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
درخواست از شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره)

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کنند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست دیدار مدیران شرکت‌های هواپیمایی با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: درخواست ما  از فرودگاه امام خمینی (ره) این است که به مقاصد کیش، مشهد، اصفهان و چند شهر دیگر پرواز داخلی برقرار شود. به منظور تسهیل این اقدام شرکت فرودگاه‌ها و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و سازمان هواپیمایی کشوری مشوق‌هایی را برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر خواهند گرفت.

وی سپس با اشاره به تشکیل نمایشگاه توان داخلی با همراهی شرکت‌های دانش بنیان افزود: در خواست ما از همه شرکت‌های هواپیمایی این است که به صورت فعال و نه نمایشی در این نمایشگاه شرکت کنند تا بتوانند با استفاده از توان داخلی، بخشی از مشکلات خود را حل کنند. 

زنگنه همچنین از شرکت‌های هواپیمایی خواست با توجه به مصوبه ستاد ملی کنترل بیماری کرونا از فروش صندلی برای اجرای تورهای گردشگری کشور ترکیه خودداری کنند.

http://tejaratava.ir/?p=18729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.