• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

خدمت به محرومان افتخار بزرگی است

  • کد خبر : 12522
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
خدمت به محرومان افتخار بزرگی است

تهران- تجارت آوا- رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: خدمت به محرومان افتخار بزرگی است و مسئولان از فرصت خدمت گذاری استفاده کنند زیرا که امانت خدا به آن‌ها است.

به گزارش ایرنا، حجت السلام محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان افزود: مسئولان خدمت به محرومان بدانند تا ابد در این پست ها باقی نخواهند ماند بنابراین باید از این فرصت که امتحان الهی است برای آخرت خود ذخیره ای فراهم آورند تا در روزحساب گره گشای برای آنان باشد.

وی ادامه داد: اکنون در آستانه حلول دهه مبارک فجر قرار داریم و همانطور که آقای فتاح اشاره کرد اسناد فراوانی از خاندان پهلوی موجود است و اموالی که این خاندان از مردم به زور گرفتند.

محمدی گلپایگانی خاطرنشان ساخت: خیلی خوب است که بگوییم چه بودیم و چه کاری انجام دادیم و در واقع امام کاری کرد کارستان و باید کارهایی که خاندان پهلوی با مردم کردند را بیشتر معرفی کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: خاندان پهلوی جنایت‌های بسیاری کردند در این زمینه مسئولان فرهنگی ما چه آن‌هایی که صاحب تریبون هستند، چه آن‌هایی که بالا منبر می‌روند، چه آنهایی که در دانشگاه‌ها هستند و چه آن‌هایی که در مدارس و حوزه‌های علمیه حضور دارند در این رابطه کوتاهی کرده‌اند و باید شناسنامه زندگی سراسر ظلم خاندان پهلوی بیان شود.

وی ادامه داد: ۱۳ سال یک بهایی نخست وزیر این کشور بوده است، آن‌ها چه جنایت‌هایی را انجام داده‌اند و از عوامل سقوط آن‌ها همین فساد بود و آن‌ها کشور را فروختند.

محمدی گلپایگانی گفت: الان می‌بینیم که التماس می‌کنند بیایید مذاکره کنیم. قبل از این، حضرت آقا فرمودند که نه مذاکره می‌کنیم و نه جنگی اتفاق خواهد افتاد و همان چیزی شد که ایشان فرمودند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری ادامه داد:  ترامپ نامرد، جانی و جنایتکار همانطور که اشاره کردم تا آخرین لحظه از دشمنی دست بر نداشت و قاتل شهید بزرگوار سلیمانی بود و اعتراف کرد و خداوند آنچنان پیش آورد که در سالگرد شهادت این بزرگوار، ترامپ ساقط شد.

وی با بیان اینکه آنها می گفتند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نخواهد دید گفت: دیدیم که چهلمین سالگرد انقلاب هم آمد با همه توطئه‌هایی که آنها داشتند و لحظه‌ای از هر توطئه و دسیسه‌ای علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوتاه نیامدند.

محمدگلپایگانی افزود: اینها یک هزار و ۵۰۰ تحریم در پرونده خود دارند و حتی بنده را نیز تحریم کردند و ما افتخار می کنیم که شیطان با ما دشمن است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی اضافه کرد: این‌ها در این استان‌های مرزی چه‌ها که نکردند و به خصوص در آن ایام مردم استان ایلام را هر روز بمباران می‌کردند چرا که در مسیرشان بود.

وی ادامه داد:  مردم آنجا چقدر کشته و شهید دادند و بر همین اساس بود که نخستین  سفری که حضرت آقا انجام دادند سفر به استان ایلام بود و به برکت همین سفر مبارک، کارهای بزرگی در آنجا انجام شد.

محمدی گلپایگانی افزود: فرودگاه و مسائل درمانی و پیگیری‌هایی که انجام شد و راز و رمز این موفقیت اتحاد مردم و ارتباط آنها با رهبر عالیقدر است.

حجت الاسلام گلپایگانی ادامه داد: مردم پیرو رهبرشان بوده و خواهند بود و امروز اگر آقا لب تر کنند و اشاره‌ای بکنند نه تنها در ایران و با توجه به اینکه منطقه نفوذ ایشان تنها منحصر به کشور ایران نیست و کشورهای مختلف خدمت ایشان می‌رسیدند و می‌گفتند دعا کنید ما شهید بشویم و الحمدالله اگر لب تر بکنند میلیون‌ها نفر حاضرند جان خود را در راه نظام بدهند.

وی افزود: مسئولانی که در بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و بقیه جاها در جهت خدمت به محرومان فعالیت می‌کنید، این افتخار بزرگی است و به شما عرض می‌کنم همیشه تا ابد در این سمت باقی نخواهید ماند و امانتی است که خداوند به شما داده و خداوند شما را در معرض امتحان قرار داده است و روزی این امانت را از شما خواهد گرفت. سعی کنید صندوق پس انداز برای اعمال خیرتان در روز آخرت پر کنید.

آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بزرگترین طرح محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان به ارزش سه هزار میلیارد تومان امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=12522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.