• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

خدمات ویژه به شرکت های مستقر در پیام ارائه می شود

  • کد خبر : 55707
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
خدمات ویژه به شرکت های مستقر در پیام ارائه می شود
در قالب تفاهم نامه ی همکاری مشترک بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، ارائه خدمات مالی و اعتباری از جمله اعطای تسهیلات و ضمانت نامه به شرکت های مستقر در پیام توسعه می یابد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، استفاده از ظرفیت ها و امکانات طرفین به منظور هم افزایی و ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه های عمومی و تخصصی از مهم ترین اهداف امضای این تفاهم نامه بوده است.

همچنین ارائه تسهیلات از محل خط اعتباری صندوق نوآوری و شکوفایی، تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور، وجوه اداره شده و … به شرکتهای مستقر در پیام، خدمات ارزی به شرکت ها، اعطای وام قرض‌الحسنه به کارکنان شرکتها، معرفی فرصت های مناسب جهت سرمایه گذاری و مشارکت در پروژه ها توسط طرفین و همکاری در زمینه ارزیابی و اعتبار سنجی شرکت های متقاضی ورود به پیام از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

ارائه انواع خدمات مشاوره ای در زمینه تجاری سازی، توانمند سازی، توسعه بازار و لیزینگ محصولات شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمک به صدور ضمانت نامه تعهد بازپرداخت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در تفاهم نامه مشترک بین پیام و صندوق توسعه فناوری های نوین، عنوان شده است.

http://tejaratava.ir/?p=55707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.