• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5

حمایت شرکت فرودگاه‌ها از ایران‌ایر (هما) جهت انجام حداکثر عملیات پروازی/ طلب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت فرودگاه‌ها از ایرلاین‌های کشور

  • کد خبر : 18113
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
حمایت شرکت فرودگاه‌ها از ایران‌ایر (هما) جهت انجام حداکثر عملیات پروازی/ طلب ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت فرودگاه‌ها از ایرلاین‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از حمایت این شرکت از ایران‌ایر(هما) به جهت انجام حداکثر عملیات پروازی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا ، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بر ضرورت بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت هواپیماها و فرودگاه‌های کشور تاکید کرد و گفت: مهم‌ترین بحث در حوزه ایرلاین‌ها، بحث بر سر به خط آوردن هواپیماها و آماده‌سازی آن‌ها برای پرواز است.

 وی با بیان اینکه کمبود ناوگان در کل کشور احساس می‌شود، افزود: مسئولان همگی در تلاش‌اند تا بتوانند هواپیماهای زمین‌گیر را بر سر خط بیاورند، زیرا هم اکنون از ۶۰ درصد فرودگاه‌های کشور استفاده می‌شود.

امیرمکری تاکید کرد: با اضافه شدن ناوگان هوایی و افزایش عملیات پروازی، فرودگاه‌ها نیز می‌توانند حداکثر استفاده را ببرند که این موضوع برای ارائه خدمات بیشتر به مردم کشورمان برای سفر و جابه‌جایی از طریق هوایی بسیار حائز اهمیت است؛ چون جابه‌جایی از طریق هواپیما یکی از ایمن‌ترین راه‌ها است و از نظر بهداشتی نیز سلامت مسافر را تأمین می‌کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به بازدید وزیر راه و شهرسازی از بخش تعمیرات و مهندسی شرکت ایران‌ایر (هما) تصریح کرد: هدف از این بازدید ایجاد انگیزه بین همکاران هواپیمایی هما به خصوص بخش تعمیرات و مهندسی بوده است تا تلاششان را بیشتر کنند و بتوانند هواپیماهای بیشتری را برای ارائه خدمات به مردم سر خط بیاورند.

 وی درباره میزان طلب شرکت فرودگاه‌ها از ایرلاین های کشور گفت: اکنون طلب ما از همه ایرلاین ها حدود یک هزار میلیارد تومان است که مربوط به یک یا دو سال گذشته نیست.

امیر مکری درباره میزان بدهی شرکت ایران ایر عنوان کرد: هر چند ایران ایر به جهت آن که در سال‌های گذشته فعالیت بیشتری داشته و میزان بدهی آن نسبت به بعضی ایرلاین‌ها بالاتر است؛ اما آنچه مهم است؛ این است که در شرایط حاضر باید بیش‌ترین تلاشمان را انجام بدهیم تا ایران‌ایر با پرواز حداکثری و کسب درآمد بیشتر بتواند مطالبات ما را پرداخت کند.

http://tejaratava.ir/?p=18113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.