• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور پررنگ شرکت سداد در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

  • کد خبر : 52822
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
حضور پررنگ شرکت سداد در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت پرداخت الکترونیک سداد با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، به معرفی تازه‌ترین دستاوردهای خود در حوزه سوخت و انرژی، به‌ویژه کارتخوان چندمنظوره سوخت پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، حضور این شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به منظور معرفی خدمات و اقدامات این شرکت در حوزه روش‌های پرداخت در سوخت‌گیری و همچنین معرفی محصولاتی که اکنون با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا توسط متخصصان و مهندسان مجهز شده، صورت گرفته است.

کارتخوان چندمنظوره پرداخت‌الکترونیک سداد با قابلیت‌های منحصربه‌فردی همچون پذیرش یکجای کارت سوخت و کارت‌بانکی صرفاً برای جایگاه‌های سوخت طراحی شده تا معضلات رایج در فرآیند سوخت‌گیری را به شکلی هوشمندانه برطرف کند.

زیرساخت‌ها و قطعات پیشرفته و روزآمد نیز زمینه‌ساز سرعت فوق‌العاده این کارتخوان در جایگاه‌های سوخت است و امکان ارتباط با سامانه هوشمند سوخت، پردازش تراکنش‌ها و نمایش اطلاعات را به‌صورت هم‌زمان بدون کاستن از سرعت عملیات فراهم می‌کند.

این کارتخوان با بیشترین میزان دسترسی به شبکه بانکی و سامانه هوشمند سوخت، انواع مسیرهای ارسال و دریافت اطلاعات را در اختیار دارد و همواره پرسرعت‌ترین آن‌ها را انتخاب می‌کند و تحت هر شرایطی راهی برای متصل ماندن دارد.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در غرفه بانک ملی ایران در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (غرفه ۲۰۰۶)،‌ از روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت ۴ روز از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی که از۲۳ تا۲۶ اردیبهشت۱۴۰۱ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان۱۲۰۰ شرکت داخلی و۴۴ شرکت خارجی خواهد بود. از مجموع۴۴ شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه بیست و ششم نفت،۱۳ شرکت خارجی،۱۲ شرکت نمایندگی خارجی و۱۹ شرکت داخلی ارزی– ریالی هستند.

این نمایشگاه، یکی از مهم‌ترین محل‌های بازاریابی کالاها و خدمات فنی و مهندسی شرکت‌های ایرانی و خارجی فعال در صنعت نفت ایران است و به‌همین دلیل همواره از آن استقبال فراوانی می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=52822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.