• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور فعال بانک مسکن در حل مشکلات مردم

  • کد خبر : 55209
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲
حضور فعال بانک مسکن در حل مشکلات مردم
علی کشاورز عضو هیات عامل و سرپرست معاونت در امور شعب و بازاریابی به همراه سعیدرضا کوهی رئیس اداره کل اعتبارات در جریان سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی، در میز خدمت بانک مسکن حضور یافتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل این بانک در این رابطه گفت: یکی از اقدامات خوبی که در حاشیه سفر رئیس جمهور محترم به استان ها صورت می گیرد، تشکیل میز خدمت و ارتباطات مردمی و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم است که در این راستا، مدیر عامل محترم بانک مسکن نیز تاکید فراوانی برحضور فعال بانک در این عرصه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه بانک مسکن، بانک تخصصی و توسعه ای در بخش مسکن و رفع مشکلات مردم در این بخش یکی از موارد مهم سفر رییس جمهوری محترم به این استان است؛ باید تا حد توان در این زمینه تلاش کرد تا تاکیدات و منویات مدیر عامل محترم بانک محقق و مشکلات و درخواست های مردم در اسرع وقت، بدون واسطه مرتفع شود.

کشاورز با مطلوب ارزیابی کردن میز خدمت بانک مسکن، از زحمات مدیر شعب استان، معاونان و سایر دست اندرکاران برگزار کننده میز خدمت تشکر و قدردانی کرد و گفت: یکی از اهداف مهم سفرهای انقلابی و جهادی ریاست محترم جمهور به استان ها رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه هایی است که بنابه دلایلی غیر فعال مانده و نیاز است که تصمیم گیری سریع برای رفع مشکلات آنها اتخاذ شود.

وی با اشاره به عملکرد بانک مسکن در میزخدمت سفر استانی رئیس جمهوری به این استان از تبدیل پروژه ۳۹۹ واحدی انجمن خیرین مسکن ساز استان، یکی از پروژه های غیر فعال مسکن مهر به پروژه طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

کشاورز ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی جدید، با حضور مسئولان پروژه در میز خدمت بانک مسکن، ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود، در نهایت مجوز های لازم صادر و پیش نویس متمم و تبدیل آن به طرح نهضت ملی تهیه و برای ارسال به دفترخانه آماده شد.

وی افزود: با این اقدام توانستیم پروژه ای که غیر فعال بود و عملا ارزش افزوده ای نداشت به پروژه ای فعال تبدیل کنیم و آن را به چرخه مولد اقتصادی برگردانیم تا در آینده اتفاقات مبارک و خوبی در این زمینه رقم بخورد.

عضو هیات عامل بانک مسکن با تاکید بر اهمیت امور مربوط به بازاریابی ادامه داد: طبیعی است که بانک در تبدیل پروژه های مسکن مهر به طرح نهضت ملی نیاز به تجهیز منابع برای پوشش دهی به مابه التفاوت تسهیلات پرداختی به این گونه طرح ها خواهد داشت؛ بنابراین با توافقی که با نماینده بنیاد مسکن و مسئول پروژه انجام گرفت، مقرر شد تمامی پیمانکاران و شرکت های مرتبط، مراودات مالی خود را نزد بانک مسکن تجمیع کنند تا بانک هم بتواند با چابکی لازم نسبت به پرداخت مابه التفاوت تسهیلات، برای پروژه اقدام کند؛ چراکه هر چه بانک مسکن تقویت شود و سرعت گردش جریان نقدی در بانک افزایش یابد، ارایه خدمات نیز تسریع خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که این اقدامات کوچک در جریان سفر رئیس جمهور محترم به استان ها منشاء حرکات بزرگی در کشور شود و موجبات رونق تولید و در نهایت ایجاد اشتغال و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و مدیر عامل محترم بانک مسکن را فراهم خواهد ساخت.

در حاشیه برپایی این میز خدمت، کشاورز با ذبیح اله سلمانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و نماینده تام الاختیار وزیر در میز خدمت، دیدار و گفتگو کرد.

بر این اساس، میز خدمت و ارتباطات مردمی بانک مسکن استان همزمان با میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی و واحد های اقتصادی تابعه، در محل سالن ورزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۱۱ و ۱۲ خرداد تشکیل شد.

لازم به ذکر است، همزمان با سفر رئیس محترم جمهور به این استان، بانک مسکن در میز خدمت برگزار شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان نیز حضور داشت و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم، به ویژه در حوزه طرح نهضت ملی مسکن انجام شد.

فریق
http://tejaratava.ir/?p=55209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.