• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

حضور رییس هییت مدیره درمدیریت شعب بانک در استان کرمان

  • کد خبر : 17258
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
حضور رییس هییت مدیره درمدیریت شعب بانک در استان کرمان
داور ماهیکار ،رییس هییت مدیره بانک کشاورزی ، به همراه منوچهر حیاتی ، معاون سرمایه انسانی مدیرعامل و مهندس برزویی ، ریاست اداره کل وصول مطالبات واجرا، در سفر به جنوب کرمان طی نشستی که با استاندار کرمان ، دکتر زینی وند ، به بررسی مسایل و عملکرد بانک کشاورزی استان و به خصوص مدیریت جنوب پرداختند.

داور ماهیکار ،رییس هییت مدیره بانک کشاورزی ، به همراه منوچهر حیاتی ، معاون سرمایه انسانی مدیرعامل  و مهندس برزویی ، ریاست اداره کل وصول مطالبات واجرا، در سفر به جنوب کرمان طی نشستی که با استاندار کرمان ، دکتر زینی وند ، به بررسی مسایل و عملکرد بانک کشاورزی استان و به خصوص مدیریت جنوب پرداختند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان کرمان، در این جلسه دکتر ماهیکار از اقدامات انجام شده توسط بانک کشاورزی با اولویت طرح های  زنجیره تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی سخن گفت و استاندار از اقدام فوری بانک و حضور رییس محترم هییت  مدیره در استان پیرو جلسه برگزار شده در تهران ،تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه ی این سفر، داور ماهیکار وهمراهان ،ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام والای شهدای آرمیده در این گلزار به ویژه حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

http://tejaratava.ir/?p=17258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.