• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

حضور ریس هیات مدیره بانک کشاورزی و هیات همراه در استان کرمان

  • کد خبر : 17380
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
حضور ریس هیات مدیره بانک کشاورزی و هیات همراه در استان کرمان
دکتر داور ماهی کار رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی به منظور بررسی عملکرد بانک و شرکت در جلسات تخصصی استانداری، فرمانداری و سازمان جهاد کشاورزی، به استان کرمان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، داور ماهی کار  روز یکشنبه ۲۴ اسفند به همراه دکتر حیاتی معاون سرمایه انسانی مدیرعامل و مهندس برزویی رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرای بانک ، به جنوب استان کرمان سفر کرد و در جلسه ای با دکتر زینی وند استاندار کرمان ،  عملکرد بانک کشاورزی در این استان به ویژه درجنوب کرمان را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش ، در این جلسه دکتر ماهی کار از اقدامات انجام شده توسط بانک کشاورزی با اولویت طرح های  زنجیره تولید و صنایع تبدیلی و تکمیلی سخن گفت و استاندار کرمان از حضور رییس هیات  مدیره بانک کشاورزی در استان  کرمان ، تشکر و قدردانی کرد.

ماهی کار در این سفر ضمن حضور در گلزار شهدا به  مقام والای شهدای آرمیده دراین گلزار به ویژه سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

این گزارش می افزاید: رئیس هیات مدیره بانک کشاورزی و هیات همراه، در ادامه ی ماموریت  خود،  برای  شرکت در جلسات  تخصصی سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداری جیرفت، عازم منطقه ی جنوب کرمان شدند

http://tejaratava.ir/?p=17380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.