• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
دومین سه شنبه پاسخگو با حضور معاون فنی بیمه های غیر زندگی بیمه رازی:

حدود اختیارات نمایندگان و شعب، حداکثری خواهد شد

  • کد خبر : 20683
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
حدود اختیارات نمایندگان و شعب، حداکثری خواهد شد
معاون فنی بیمه رازی مطرح‌ کرد: حدود اختیارات نمایندگان و شعب، حداکثری خواهد شد.

تسهیلات جدید برای شعب و نمایندگان تعریف شده است.
معاون فنی بیمه های غیر زندگی بیمه رازی در دومین رویداد «سه شنبه های پاسخگو» که به صورت زنده از طریق اینستاگرام شرکت برگزار شد، به پتانسیل های بسیار خوب اما مغفول مانده این شرکت اشاره کرد و افزود: در دو ماه گذشته بالغ بر بیست پروژه مهم در شرکت بیمه رازی نهایی، اجرایی و عملیاتی شده است که هر کدام از آنها می تواند تحولی مهم در فعالیت های شرکت ایجاد کند.
علی اصغر اصلان بیگی با اشاره به تصویب و عملیاتی شدن چارت سازمانی، افزایش حدود اختیارات نمایندگان ، شعب و مدیران فنی ستادی را از مهمترین و ضروری ترین تغییرات ایجاد شده خواند و گفت: آنچه مد نظر ماست، افزایش حداکثری اختیارات نمایندگان و شعب و مدیران فنی است، به طوریکه شعب و شبکه فروش دیگر دغدغه ای جز فروش بیمه نامه نداشته باشند.
معاون فنی بیمه رازی همچنین کاهش نرخ حق بیمه های این شرکت در بسیاری از رشته ها از جمله نرخ بیمه بدنه، آتش سوزی و نرخ مازاد مالی ثالث و باربری را یادآور شد و اظهار کرد: پرداخت سود مشارکت به نمایندگان برای اولین بار در تاریخ شرکت بیمه رازی انجام شد.
وی ایجاد چند شعبه جدید به منظور تمرکز زدایی، افزایش سرعت خدمت رسانی به مشتریان و نیز کاهش حجم کاری شعب موجود را از دیگر برنامه های پیش رو خواند و افزود: شرکت بیمه رازی به زودی در پنج منطقه تهران شعبه خواهد داشت.
معاون فنی بیمه های غیر زندگی بیمه رازی با اعلام این که برنامه ریزی و بودجه بندی برای تولید حق بیمه پنج هزار میلیارد تومانی در سال جاری انجام شده است، اظهار کرد: با پرداخت ۳۶۰ میلیارد تومان خسارت بدنی اتومبیل و مسئولیت در اسفند ماه گذشته به صورت نقدی، نه تنها رویه پرداخت خسارت جانی به صورت اقساطی در شرکت پایان یافت، بلکه مانده خسارت های جانی بیمه رازی صفر شد.
اصلان بیگی در ادامه به پرسش های مطرح شده توسط نمایندگان پاسخ گفت؛ وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا امکان کاهش حق بیمه در رشته درمان وجود دارد،گفت نسبت خسارت درمان بیمه رازی در سال گذشته ۱۰۸ درصد بوده است و با این شرایط، امکان کاهش نرخ وجود ندارد، مگر این که بیمه گزار کل سبد فعالیت های بیمه ای خود را در این شرکت متمرکز نماید.
ایشان همچنین با تاکید بر این که امکان ارائه پوشش های بیمه درمان بدون سقف برای بیمه گزاران بزرگ وجود دارد، اظهار کرد:حدود ۲۰ درصد هزینه های بیمه های درمان مربوط به خدمات دندانپزشکی است و از این رو نمی توان بیش از این، حق بیمه را کاهش داد.
معاون فنی بیمه های غیرزندگی بیمه رازی با اعلام این که محدودیت صدور بیمه شخص ثالث برای خودروهای بارکش زیر ۱۵ سال برداشته می شود، صدور بیمه نامه شخص ثالث برای خودروهای سواری کرایه برون شهری را دارای محدودیت دانست و گفت: به دلیل خسارت بالای این خودروها، صدور بیمه نامه برای آنها فعلا محدود می‌باشد.
اصلان بیگی صدور بیمه نامه بدنه خودروهای با ارزش بیش از یک و نیم میلیارد تومان را نیز از نیمه دوم سال عملیاتی دانست و درباره علت بالا بودن حق بیمه بدنه خودروهای بارکش ، گفت: متاسفانه شدت و تواتر خسارت در خودروهای زیر پنج تن، بالاست و حق بیمه کنونی متناسب با همین شرایط است.
وی همچنین خبر داد که شرایط و نرخ های اعلام شده در جشنواره های بیمه رازی، از این پس ادامه خواهد داشت، چرا که میزان فروش و نسبت خسارت بیمه نامه های فروخته شده در جشنواره ها مطلوب بوده است.
معاون فنی بیمه های غیر زندگی بیمه رازی در ادامه از در نظر گرفتن خدمات رفاهی جدید برای نمایندگان شرکت خبر داد و گفت: تلاش می کنیم تعهدات بیمه درمان تکمیلی نمایندگان را افزایش دهیم، چرا که شبکه فروش،پرچمداران شرکت و همکار ما هستند و ما موظفیم خدمات رفاهی برای آنها ایجاد کنیم.
او آموزش نمایندگان را نیز یک روند دائمی دانست و افزود: بر اساس آنچه در دستور کار است، به نمایندگانی که فعالیت خود را افزایش داده و با محدودیت امکانات مواجه اند، تسهیلات خرید یا تجهیز دفتر نمایندگی خواهیم داد.
اصلان بیگی همچنین از مشارکت دادن شعب بیمه رازی در تبلیغات خبر داد و با بیان این که شعبه باید در هزینه های اداری و تبلیغاتی اختیارات داشته باشد، افزود: پیشنهاد تخصیص حداکثر تا دو درصد درآمد فروش هر شعبه منهای پرتفوی ثالث و درمان برای تبلیغات در دست بررسی است تا از این پس هر شعبه به میزان فروش خود، بودجه تبلیغاتی دریافت کند.
گفتنی است در پایان گفتگو ،تندیس پاسخگویی توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل در جهت تقدیر از پاسخگویی ، به معاون فنی بیمه رازی تقدیم شد.
قابل ذکر است برنامه «رازی پاسخگو» که به ابتکار روابط عمومی و بین‌الملل بیمه

رازی ایجاد شده است ، هر هفته در برنامه زنده با عنوان «سه شنبه های پاسخگویی» با حضور مدیران ارشد و پاسخ به سوالات شبکه فروش و هر شب در برنامه زنده اینستاگرامی با عنوان «ضیافت نور» با گزارش فعالیت مدیران بیمه رازی برگزار می شود.

http://tejaratava.ir/?p=20683

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.