• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد

  • کد خبر : 13454
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
جلسه بررسی عملکرد مدیریت شعب استان تهران برگزار شد
جلسه بررسی عملکرد شعب استان تهران با هدف ارائه راهکار جهت استفاده بهینه و حداکثری در فرصت باقی‌مانده تا پایان سال جاری با حضور مدیر، معاونان و یازده رئیس شعبه این مدیریت در ساختمان یوسف‌آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی: در این جلسه عملکرد شعب در تمامی موارد اعم از جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه، گشایش اعتبار اسنادی و خدمات بانکداری مدرن و طرح وصول مطالبات فجر در دستور کار و بررسی قرار گرفت؛ همچنین راه‌های تحقق طرح‌های ابلاغی نظیر طرح شعب پیشرو، طرح پیشاهنگ و طرح خدمات کارمزدی بررسی و راهکارهای لازم در این زمینه پیشنهاد شد.

تأکید بر استفاده بهینه از فرصت باقی‌مانده برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده سال جاری، یکی دیگر از موضوعات محوری و پراهمیت مطرح‌شده در این جلسه بود.

مدیران ارشد استان تهران در این جلسه بر لزوم برنامه‌ریزی مدون و حساب‌شده جهت مشارکت بیشتر و تلاش مضاعف تمامی کارکنان شعبه در تحقق اهداف ابلاغی تأکید کردند. مرحله دوم مسابقه بخشنامه خوانی، توصیه جهت بهبود ترکیب منابع و جذب مشتریان حقوقی، پایش و کنترل دستگاه‌های پوز مشتریان و پیگیری دستگاه صفر و کم تراکنش از دیگر مواردی بود که در جلسه بررسی عملکرد به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد. در پایان نیز مسؤولان شعب دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

http://tejaratava.ir/?p=13454

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.