• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

جشن ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در شعبه قزوین

  • کد خبر : 17471
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
جشن ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در شعبه قزوین

رئیس و همکاران شعبه قزوین بیمه دانا، جشن ۲۰۰۰ میلیارد ریالی این شعبه را جشن گرفتند

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، به مناسبت کسب پرتفوی ۲۰۰۰ میلیاردی شعبه قزوین، ابتدا با حضور اعضای انجمن صنفی نمایندگان و سپس با حضور همکاران شعبه، جشنی در شعبه قزوین برگزار شد.

ابتدا با حضور اعضاء انجمن صنفی جشن برگزار گردید و اباذر نوروزی رئیس شعبه این موفقیت را حاصل همکاری بین شبکه فروش و کارکنان دانست و ضمن تشکر از اینکه با همت آنها بودجه تعیین شده محقق گردیده، ابراز امیدواری کرد که در سال پیش رو نیز این موفقیت تکرار گردد و شعبه قزوین بتواند اولین شعبه بیمه دانا باشد که رتبه اول را در بین بیمه‌گران استانی کسب نماید.

 وی همچنین اهداف شعبه را در سال جدید ترکیب پرتفوی مناسب با ضریب قابل قبول و از همه مهمتر رضایت بیمه گذاران از خدمات مطلوب عنوان کرد.

سپس رسولی رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین به نمایندگی از طرف شبکه فروش مراتب تشکر و قدردانی خود را از رئیس شعبه و کارکنان عنوان و ابراز امیدواری کرد در سال جدید شعبه بتواند قله‌های جدید موفقیت را طی نماید.

بر اساس این گزارش، جشن بعدی نیز با حضور کارکنان برگزار شد و نوروزی رئیس شعبه این موفقیت را تقدیم همکاران شعبه کرد که با تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر توانستند ضمن کسب رضایت مندی بیمه‌گذاران، سبب خوشنامی بیمه دانا در استان باشند.

http://tejaratava.ir/?p=17471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.