• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

جان دانا گارانتی تمدید و از کارافتادگی هم دارد

  • کد خبر : 42553
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
جان دانا گارانتی تمدید و از کارافتادگی هم دارد

دوره آموزشی”جان دانا” برای نمایندگان و شبکه فروش استان کرمان با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و هیات همراه برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این دوره آموزشی که عبدالحسین پهلوان رئیس هیات مدیره، محمد علی اسمعیل نیا مدیر دفتر حوزه هیات مدیره و مدیرعامل، عزت اله حقیقتی مدیر بیمه های عمر و پس انداز، دکتر مهدی احراری مدیر آموزش، پژوهش و توسعه، فردین نظری سرپرست منطقه۱۱، روسای شعب کرمان و جیرفت و شبکه فروش این استان حضور داشتند، جزییات محصول جدید این شرکت با نام جان دانا برای مدعوین تشریح شد.

دکتر ابراهیم کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا دراین مراسم، ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در خصوص سامانه”ساماش”، جان دانا و وضعیت صنعت بیمه توضیحاتی ارائه داد.

دکتر کاردگر درباره پرتفوی بیمه‌های درمان که در صنعت بیمه همواره زیانده است، افزود: ما باید دست به دست یکدیگر بدهیم تا بتوانیم از این رشته که خسارت بالایی دارد، فاصله گرفته و به سمت جذب بیمه‌های عمر و زندگی حرکت کنیم.

وی به تشریح بیمه نامه “جان دانا” پرداخت و گفت: جان دانا محصولی از بیمه عمر درمانی یک ساله است که اولین بیمه‌نامه آن برای بنده صادر شده است. در همین راستا، شبکه فروش و سرپرستی شعب، باید با جدیت اقدام به فروش این بیمه‌نامه نمایند.

دکتر کاردگر با بیان اینکه بیمه‌نامه جان دانا، گارانتی تمدید و از کارافتادگی دارد، به سایر امتیازات این طرح پرداخت و در ادامه توضیحاتی را در خصوص بیمه‌نامه طلا ارائه داد.

وی در پایان از شبکه فروش و سرپرست منطقه خواست تا نسبت به فروش روزانه این طرح توسط هر نماینده، یک بیمه‌نامه، تلاش مضاعف نمایند.

در پایان مراسم مهدی ربیعی طراح جان دانا به تفصیل در باره نحوه فروش این بیمه نامه و مزایای فراوان آن برای شبکه فروش توضیحاتی ارائه کرد.

در حاشیه این مراسم از نمایندگان برتر شعبه کرمان تجلیل به عمل آمد.

پیش از سخنرانی دکتر کاردگر، فردین نظری سرپرست منطقه۱۱ ضمن خیرمقدم به دکترکاردگر مدیرعامل و عبدالحسین پهلوان، رئیس هیئت مدیره و هیئت همراه، بر استراتژی حذف بیمه‌گران با نسبت خسارت بالا، بروزرسانی سامانه “ساماش”، کاهش تقلبات صنعت بیمه از طریق سامانه ساماش و همراهی و همکاری در بیمه نامه “جان دانا” تاکید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=42553

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.