• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0
دبیر کل اتاق بازرگانی تهران در دیدار اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران :

توسعه کارافرینی و اشتغالزایی نیازمند نواوری است

  • کد خبر : 58522
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
توسعه کارافرینی و اشتغالزایی نیازمند نواوری است
اعضای هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهران دیدار با دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در خصوص توسعه کارافرینی ، اشتغال و چالش های این حوزه گفتگو کردند .

به گزارش تجارت آوا به نقل از واحد اطلاع رسانی کانون ، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در این دیدار با اشاره به فضای مساعد برای  راه اندازی اکوسیستم نوآوری  در کشور گفت : در حال حاضر  دیگر  ظرفیت‌های  استاتیک شناخته شده نظیر آب و خاک و هوا دیگر قابلیت پاسخگویی به نیازهای توسعه کشور را ندارند و باید  به دنبال راه های جدید برای توسعه کشور بود.
عشقی  مشکل دیگر کشور نبود جریان مولد اندیشه در کشور عنوان کرد و گفت :  کانون موقعی می‌تواند اثر گذار و نقش آفرین باشد که مولد جریان اندیشه در کشور باشد.

وی  همچنین پیشنهاد  کرد : کانون با توجه به ماهیت خود ، بحث کارآفرینی متکی بر نوآوری را به طور جدی مطرح و روی آن تبلیغ کند چرا که جامعه ایران به شنیدن حرف جدید نیاز دارد.
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران  در ادامه  همکاری  کانون کارآفرینی با مدرسه تکاپو را  جهت  هم  افزایی  دو مجموعه مفید توصیف کرد .
علی  نقیب رئیس هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهارن  نیز در این دیدار ضمن  ارائه  گزارشی  از نحوه شکل گیری  و ساختار کانون از جمله وظایف کمیسیون های چهارگانه  اظهار داشت : شرایط حاکم جامعه کانون را بیشتر به سمت تسهیل گری کسب و کار سوق داده است.

بهروز حبیبی نایب رئیس هیأت مدیره  کانون هم با بیان دغدغه های حوزه کارآفرینی ،  تشکیل باشگاه صد ساله‌ها را  مطرح  و تصریح کرد هدف از  این کار را تعهد اعضای آن  مبنی بر افزایش عمر بنگاه خود را به صد سال و بیشتر است  که  این کار نیاز به مقدمات و تمهیدات زیادی در زمینه آموزش و … دارد و می‌تواند در برنامه کار کانون قرار بگیرد.

http://tejaratava.ir/?p=58522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.