• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف

  • کد خبر : 17734
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
تلاش مضاعف برای رسیدن به اهداف

فرا رسیدن سال نو را به همه هم میهنانم، به ویژه، همکاران بانک کارآفرین، شرکتهای تابعه و خانواده های ایشان تبریک و شادباش میگویم. امیدوارم سال ۱۴۰۰ هجری شمسی، سالی سرشار از موفقیت و بهروزی باشد.

سال ۱۳۹۹، توأم با فراز و فرودها و خاطرات تلخ و شیرین فراوانی برای مردم کشورمان بود. وقتی اتفاقات آن را مرور می کنیم شاید مهمترین رخداد آن، عبارت از استمرار بیماری کرونا و اثرات مختلف آن در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی تک تک مردم ایران، بوده است. در خانواده بانک کارآفرین نیز متاسفانه عروج همکار عزیزمان، آقای حسن زاده رییس شعبه مهرآباد جنوبی و همچنین همکارانی که عزیزان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند، شاهد بودیم. جا دارد مجدداً این ضایعه را به شما همکاران محترم وخانواده هایی که عزیزانشان را از دستداده اند، تسلیت بگوییم.
اما آنچه که می توان از آن به عنوان روایت اصلی سال ۱۳۹۹ در بانک کارآفرین یاد کرد، عبارت است از؛ موفقیتهای چشمگیر ارکان مختلف بانک در رسیدن به اهداف عملیاتی ترسیم شده و نهایتاً موفقیت قابل توجه بانک در عرصه بازار پول در مقایسه با سایر بانک ها و دست یابی به شاخص های قابل تحسین عملکردی.
از جمله این موفقیتها می توان به سودآوری چند برابری نسبت به سالهای قبل، رشد بالای حجم تسهیلات، کاهش NPL، تعیین تکلیف مطالبات مشکوک الوصول، افزایش حجم منابع، اجرای طرح های عملیاتی اصلاح ساختاری از جمله طرح طبقه بندی مشاغل و …. اشاره کرد.
خوشنودیم که در سال ۱۳۹۹ توانستیم با ترمیم سطح حقوق و دستمزد، تعریف مزایای رفاهی و برنامه ریزی در برگزاری رخداد های فرهنگی، ضمن ایجاد همدلی، همکاران مان را در فعالیت های گروهی و خانوادگی در کنار هم گرد آوریم. بنابراین خدای بزرگ را شاکریم که در این سال کلیه شاخص های اجرایی، عملیاتی و مالی بانک به نحو چشمگیر و قابل تحسینی بهبود و رشد داشته اند. قطعاً هیچ کدام از این موفقیت ها حاصل نمی آمد جز با همراهی و همدلی در کل خانواده بانک کارآفرین.
سال ۱۴۰۰، سالی بسیار پر اهمیت در عرصه های مختلف اجتماعی برای کشورمان خواهد بود. ما نیز در این سال تلاشمان برای نیل به اهداف سازمانی مضاعف خواهد بود. در عرصه ملی، رخداد انواع فرصت ها و چالش ها حتماً پرسرعت و پرتکرار خواهند بود. امیدواریم که متولیان امر با هدایت هدفمند و مدیریت خود فرصت ها را شکوفا و چالش ها را به فرصت تبدیل کنند که البته در این صورت، موفقیت های پیش رو پر شتاب خواهندبود.
در پایان برای همه همکاران و برای همه هم میهنانم آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امید دارم در سال ۱۴۰۰ بیماری کرونا از کشورمان رخت بربندد.

http://tejaratava.ir/?p=17734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.