• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

تقدیر معاون وزیر بهداشت از مدیرعامل پاکسان

  • کد خبر : 20591
  • ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
تقدیر معاون وزیر بهداشت از مدیرعامل پاکسان
مديرعامل پاكسان توسط معاون وزير بهداشت و رياست سازمان غذا و دارو مورد تقدير قرار گرفت.

به گزارش پاکسان نیوز، دکتر محمد رضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو، با اهدای لوح تقدیر به حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان قدردانی کرد.

معاون وزارت بهداشت، از حسن بقائی به سبب مشارکت فعالانه و تحت نظارت سازمان غذا و دارو، در راستای ترویج فرهنگ و برنامه های صنعت و سلامت کشور به مدد همکاری های بین بخشی قدردانی نموده و این مجموعه را به دلیل حمایت از توسعه شاخص های سلامت در صنعت شایسته تقدیر دانسته است.

تقدیرنامه رئیس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران

دکتر محمد حسین تقدیسی رئیس انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت نیز با اهداء لوح تقدیر جداگانه‌ای ضمن تشکر از تلاش های سلامت محور حسن بقائی، پاکسان را به سبب تلاش در حوزه سلامت عمومی جامعه این مجموعه را شایسته تقدیر معرفی نمود.

وی در ادامه از تلاش های مدیرعامل، مدیران و پرسنل این مجموعه، به جهت استقرار و نهادینه نمودن شاخص های سلامت در محصولات و خدمات تقدیر و تشکر نمود.

شرکت پاکسان در چهارمین جشنواره صنعت سلامت محور، لوح زرین این جشنواره را به خود اختصاص داد و به سبب اقدامات و ارائه خدمات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا در بخش دیگر این جشنواره در معیار تاب‌آوری و مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان در برابر همه گیری کوید ۱۹، به عنوان اولین و تنها شرکت لوح افتخار را از آن خود نمود.

http://tejaratava.ir/?p=20591

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.