• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

تسهیل دریافت خدمات بیمه تعاون با استفاده از اپلیکیشن آپ

  • کد خبر : 13469
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تسهیل دریافت خدمات بیمه تعاون با استفاده از اپلیکیشن آپ
بیمه تعاون، به منظور آشنایی هرچه بیشتر مشتریان با خدمات این شرکت در بستر فناوری های نوین، امکانات ارائه شده در اپلیکیشن آپ را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، بر این اساس، کاربران می‌توانند، در خصوص بیمه‌های اتومبیل، از بیمه شخص ثالث با بازپرداخت خسارت از ۱۱ تا ۳۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

از دیگر سو، بیمه تعاون در رشته بیمه درمان تکمیلی، طرح‌های «کوشا»، «مزدا»، «پویا»، «پارسا» و «والا» را ارائه کرده که بر اساس آن کاربر می‌تواند از خدماتی چون «بستری عمومی، بستری تخصصی، پاراکلینیکی، خدمات آزمایشگاهی، آمبولانس، ویزیت و دارو و خدمات اورژانس، آتشسوزی، حادثه، زایمان و دندانپزشکی» بهره‌مند شود.

ارائه خدمت بیمه تعاون در رشته بیمه‌های آتش سوزی

همچنین، کاربران می‌توانند در رشته بیمه زلزله و آتش‌سوزی منازل مسکونی از یکی از چهار طرح «اقتصادی، برنزی، نقره‌ای یا طلایی» بیمه تعاون ثبت نام کرده و در زمینه «ساختمان و تأسیسات، اثاثیه و لوازم منزل و هزینه اسکان موقت» خسارت دریافت کنند.

از دیگر سو، صاحبان مشاغل نیز می‌توانند از خدمات بیمه تعاون در زمینه آتش سوزی واحد صنفی خود نیز بهره‌مند شود.

بر این اساس، صاحبان مشاغل در دسته «سوپرمارکت، جواهر و طلافروشی، مطب پزشکان، فروشگاه پوشاک و قنادی» می‌توانند در زمینه‌های ساختمان تأسیسات، موجودی و محتویات، پرداخت هزینه معیشت بیمه‌گزار بر اثر آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و زلزله، هزینه پاکسازی ساختمان و هزینه جایگزینی و بازسازی اموال همسایه در اثر آتش‌سوزی و انفجار از خدمات بیمه تعاون بهره‌مند شوند.

کرونا و حمایت از کسب و کارها توسط بیمه تعاون

بیمه تعاون همچنین در راستای حمایت از کسب و کارهایی که در پی پاندمی کرونا تعطیل شده اند، به عنوان تنها بیمه ارائه دهنده خدمات، از کسب و کارهای ۲۸ رسته شغلی در پنج گروه شامل «مهندسین ناظر، دفاتر ازدواج و طلاق، خرازی، لوله کشی ساختمان، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال آتلیه و عکاسی، پارچه فروشی، خیاطی، اقامت‌سرا، آموزشگاه، فروش لوازم و مواد دخانی، گیم‌نت، اسباب‌بازی‌فروشی، خشکشویی، گل فروشی و محصولات کشاورزی، آرایشگاه، کافه و چایخانه، باشگاه ورزشی، قنادی، لوکس‌فروشی، پوشاک، فروشگاه قطعات یدکی، شرکت‌های خدماتی نظافتی، تالارهای پذیرایی، رستوران، مصالح فروشی، هتل و صرافی» حمایت کرده و تا سقف ۶۰ روز به آنها خسارت پرداخت می‌کند.

بیمه های مسافرتی

بیمه های مسافرتی از جمله بیمه های کاربردی است که سبب میشود، کاربر از تهدیدات احتمالی سفر، مصون بماند. بر این اساس، بیمه تعاون طرح های ۱۰ و ۳۰ روزه برای سفرهای داخلی در قالب های اقتصادی، برنزی، نقره ای و طلایی ارائه داده که کاربر با استفاده از آن می تواند از خدماتی چون «غرامت فوت در اثر حادثه، غرامت نقص عضو در اثر حادثه و هزینه پزشکی در اثر حادثه» برخوردار شود.

بیمه حوادث انفرادی دیگر بیمه‌ای است که از سوی بیمه تعاون در بستر اپلیکیشن آپ برای بهره‌مندی کاربران قرار گرفته است.

این بیمه نامه که در چهار دسته اقتصادی، برنزی، نقره‌ای و طلایی به کاربران ارائه شده است، در زمینه‌هایی چون پرداخت غرامت فوت، نقص عضو و نیز هزینه های پزشکی ناشی از حادثه، یاریگر بیمه گذار خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=13469

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.