• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ترویج قرض‌الحسنه اولویت ویژه‌ای دارد

  • کد خبر : 55517
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
ترویج قرض‌الحسنه اولویت ویژه‌ای دارد

«حسین امیریان» با اشاره به اهمیت قرض‌الحسنه و نقش آن در تأمین مالی خرد، گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از جدیت و پیگیری پرسنل خدوم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم استان قدردانی کرد.
«حسین امیریان» مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با «علی توکلی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان ضمن قدردانی از خدمات مؤثر بانک در استان، برای توسعه همکاری‌ها با این بانک اعلام آمادگی کرد.
امیریان همچنین با اشاره به اهمیت قرض‌الحسنه و نقش آن در تأمین مالی خرد، گفت: ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
در این جلسه توکلی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان چهارمحال و بختیاری نیز با تشریح ضریب نفوذ بسیار مطلوب و خدمات صورت گرفته در استان، اهتمام بانک در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.
وی گفت: بیش از ۳۵ درصد جمعیت استان چهارمحال و بختیاری در شعب ۱۹ گانه استان افتتاح حساب کرده و مشتریان ضمن دریافت خدمات نوین بانکداری تا کنون تعداد ۳۵۱ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۵۶هزار میلیارد ریال از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کرده‌اند.

http://tejaratava.ir/?p=55517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.