• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز ولادت امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع)

  • کد خبر : 55503
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
تبریک مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت سالروز ولادت امام الرئوف علی بن موسی الرضا(ع)
دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را تبریک و تهنیت گفت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن ولادت شمس الشموس، ضامن آهو حضرت علی بن موسی الرضا المرتضی(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد به شرح ذیل است:

این مرغ جان ز سینه چو آزاد می شود
دل رهسپار پنجره فولاد می شود
تا که کسی دلش پی امداد می شود
راهی به سوی صحن گوهرشاد می شود

پس از گذشت قرن ها هنوز حرم امن و باصفای امام مهربانی ها پناهگاه خیل دلشکستگان و حاجت مندانی است که به امید شفاعت حضرتش از دور و نزدیک راهی دیار مشهد می شوند و دل های دردمند خویش را به دریای شفاعت و کرامتش دخیل می بندند.

۱۱ ذی القعده یادآور ولادت امامی است که مردمان کهن سرزمین اساطیری ایران افتخار میزبانی اش را دارند، سلاله پاک آخرین فرستاده خداوند بر روی زمین، حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) که حرم اش حریم امن است.

بدینوسیله و به نمایندگی از تمامی خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، کارکنان خدوم صندوق قرض الحسنه شاهد و خانواده ایشان در سراسر کشور میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السّلام را به تمامی شیعیان جهان به ویژه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سایه جود و کرم امام مهربانی و حجت الهی، به یمن برکت میلاد سراسر نور آن گوهر درخشان امامت همواره در زمره رهروان صادق طریق ائمه معصومین علیهم السلام، رستگار و پیروز باشیم.

اسلام کریمی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=55503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.