• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

تاکید دبیرکل سندیکا بر استفاده از ظرفیت های صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و لزوم وحدت رویه شعب در سطح استانها

  • کد خبر : 12667
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تاکید دبیرکل سندیکا بر استفاده از ظرفیت های صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی و لزوم وحدت رویه شعب در سطح استانها

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران شرکت‌های بیمه در استان‌ها را وحدت رویه دانست و گفت: حمایت های بیمه مرکزی در قوام گرفتن شوراهای هماهنگی است آنها بسیار مهم بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی عصر روز جمعه در نشست شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خوزستان که با حضور دکتر سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد، حمایتهای بیمه مرکزی رئیس کل را در قوام گرفتن شوراهای هماهنگی استانها بسیار مهم ارزیابی کرد.
وی ادامه داد: بیمه مرکزی از تصمیمات شرکتهای بیمه در استانها که درباره وحدت رویه موضوع خاصی تصمیم گرفته اند حمایت می کند.
کریمی خاطرنشان کرد: همه اقدامات سندیکا و بیمه مرکزی و حضور آنها در استان ها از جمله خوزستان برای بسترسازی جهت موفقیت نمایندگان شرکتهای بیمه در استان ها است.
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، رئیس شورای هماهنگی استان را ملزم به حضور در شورای اداری آن استان  دانست و گفت: باید از ظرفیت صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی در تکمیل بیمه های خانه های مسکونی به خصوص در استانی مانند خوزستان استفاده کرد.
وی اظهارداشت: آیین‌نامه مناقصات نیز برای ارائه نرخ فنی و منطقی نگاشته شده و مورد حمایت بیمه مرکزی است.
مهندس سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران نیز در این جلسه خواهان رعایت اخلاق حرفه ای به خصوص درباره نرخ شکنی در صنعت بیمه شد و ادامه داد: باید شرکتهای بیمه در سطح استان ها و همچنین در ستاد متحد باشند تا بتوانند رقابت سالمی داشته باشد.
مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد نیز در این جلسه خواهان ارائه نرخ فنی و رقابت عادلانه در صنعت بیمه و استان خوزستان شد.
گفتنی است در ابتدای این نشست حسین بارافکن نایب رئیس شورای هماهنگی استان خوزستان خواهان حمایت بیمه مرکزی از شوراهای هماهنگی شرکت های بیمه در استان ها شد.
همچنین مهرآوران رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خوزستان نیز با اشاره به مشکلات شرکت های بیمه در استان خوزستان، خواهان حمایت های بیشتر بیمه مرکزی و سندیکا از تصمیمات شوراهای هماهنگی در استان ها شد.
در پایان این مراسم از خدمات رئیس قبلی شورای هماهنگی استان تقدیر به عمل آمد و احکام اعضای جدید شورای هماهنگی استان خوزستان به آنها اهدا شد.

http://tejaratava.ir/?p=12667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.