• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

تاکید بر رفع موانع تولید و فروش محصول در شاروم

  • کد خبر : 57344
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
تاکید بر رفع موانع تولید و فروش محصول در شاروم
نماینده ستاد و عضو هیئت‌مدیره پترول از خط تولید و انبار محصولات شاروم بازدید کرد و در جریان طرح توسعه‌ای این شرکت قرار گرفت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ارومیه، علی علیرضا نژاد در حاشیه این بازدید در جمع مدیران پتروشیمی ارومیه بر حمایت از طرح‌های  توسعه کسب‌وکار در راستای رفع موانع تولید تأکید کرد و اظهار داشت: صادرات نقش مهمی در  چرخه اقتصاد دارد چرا که با موفقیت در این زمینه شاهد تحول اساسی در تولید، ارزآوری و در نهایت شکوفایی اقتصادی در گروه پترول خواهیم بود.
وی گفت: تعامل سازنده، نظامند و پویا با شرکت تجارت صنعت از مهم‌ترین رویکردهای پترول است تا بتوانیم در راستای رفع موانع و مشکلات صادرات محصولات بیش‌ازپیش موفق عمل کنیم.
علیرضا نژاد در ادامه گفت: باتوجه‌به ظرفیت‌های موجود منطقه و عشق و علاقه موجود در بین متخصصان بومی در این استان امید است هرچه زودتر با مرتفع شدن مشکلات موجود در این شرکت و نیز مساعدت‌های مدیران بالادستی شاهد رشد پیش از پیش در پتروشیمی ارومیه باشیم.
علیرضا نژاد در بازدید دوروزه از شرکت پتروشیمی ارومیه در جریان پیشرفت‌ها و مشکلات این واحد قرار گرفت و مدیران و رؤسای هر واحد به بیان گزارش موارد کلیدی مربوط به حوزه خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=57344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.