• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

تاکید بر اجرای طرح های حمایتی در دیدار با صنعتگران اصفهانی

  • کد خبر : 42539
  • ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
تاکید بر اجرای طرح های حمایتی در دیدار با صنعتگران اصفهانی

معاون شعب بانک ملی ایران در دیدار با صنعتگران اصفهانی، بر لزوم حمایت مالی از صنعت و شرکت های دانش بنیان این استان تاکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان در این سفر که به همراه مدیر امور شعب منطقه یک کشور و رئیس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان در راستای اجرای طرح تلاش ملی، حمایت از واحدهای صف و پیگیری امور مشتریان بانک صورت گرفت، با جمعی از مشتریان و همچنین مدیران ارشد پالایشگاه اصفهان، شرکت داروسازی امین و مجتمع فولاد مبارکه دیدار کرد.

وی در دیدار با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره پالایشگاه اصفهان ضمن اشاره بر اهمیت استرتژیک و اقتصادی این پالایشگاه طی ادوار مختلف و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آن گفت: اجرای طرح زنجیره تامین و توجه هرچه بیشتر به استفاده از ابزارهای تعهدی مانند ضمانت نامه و ال سی داخلی یکی از راهکارهای تامین منابع و حمایت مالی بانک ملی ایران از پالایشگاه اصفهان در تولید نفت کوره است.

مونسان در دیدار با مدیران ارشد شرکت داروسازی امین نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزشمند این شرکت در دوران شیوع ویروس کرونا، حمایت از شرکت های دانش بنیان و نوآور را یکی از بزرگترین افتخارات بانک ملی ایران برشمرد.

معاون شعب بانک ملی ایران همچنین در نشست با مدیران ارشد مجتمع فولاد مبارکه اصفهان ضمن قدردانی از تعاملات ارزنده این مجتمع با بانک ملی ایران اظهار کرد: فولاد مبارکه اصفهان همواره جایگاه خاص و ویژه ای نزد بانک ملی ایران داشته و مورد توجه مدیران ارشد بانک است. وی به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در اداره امور شعب استان اصفهان برای پاسخ به درخواست های مجتمع فولاد اشاره و از تشکیل کارگروهی با حضور معاونت شعب، مدیر امورشعب منطقه یک کشور و مدیریت و کارشناسان اداره امور شعب استان با هدف ارایه خدمات الکترونیکی و اعتباری بیشتر به این شرکت خبر داد.

http://tejaratava.ir/?p=42539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.