• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

تامین مالی ۴۲۵ میلیارد ریالی سه طرح تولیدی از سوی بانک توسعه تعاون در زاهدان

  • کد خبر : 55248
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
تامین مالی ۴۲۵ میلیارد ریالی سه طرح تولیدی از سوی بانک توسعه تعاون در زاهدان

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از سه طرح تولیدی در شهر زاهدان با تامین مالی ۴۲۵ میلیارد ریالی بازدید نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از طرح های تولیدی و اشتغال زایی شهر زاهدان که با مشارکت بانک توسعه تعاون و با پرداخت تسهیلات در حال احداث و در مرحله بهره برداری هستند؛ شامل : واحد تولید مبلمان و مصنوعات چوبی آقای احسانفر ، مجتمع تفریحی پذیرایی جانباز غلامی و شرکت بسته بندی گوشت شادرو زاهدان بازدید کرد.
محمدجعفر ایرانی در اولین بازدید خود از طرح های عمرانی و تولیدی شهر زاهدان از اولین و تنها واحد تولید مبلمان و مصنوعات چوبی این شهرستان بازدید کرد.
وی در این بازدید اظهار داشت: بانک توسعه تعاون در زمینه های مشارکت با استفاده از ظرفیت های موجود، در قالب بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۳۹۹ توانسته است جهت ایجاد اولین کارخانه مصنوعات چوبی و مبلمان در شهرک صنعتی زاهدان تسهیلاتی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت نماید.
ایرانی با اشاره به این که با مشارکت بانک توسعه تعاون، بهره برداری اولین و تنها واحد ساخت مبلمان و مصنوعات چوبی در استان سیستان و بلوچستان میسر گردیده است گفت: کارخانه تولید مبلمان و مصنوعات چوبی در استان با اشتغال بیش از ۵۰ نفر از جمله طرح های شاخصی است که بانک توسعه تعاون استان به جهت توسعه و رشد و ایجاد اشتغال در استان تسهیلات پرداخت نموده است و هدف از این بازدید همکاری جهت رشد و توسعه فعالیت کارخانه و افزایش ظرفیت تولید به جهت صادرات به استانهای هم جوار و کشورهای همسایه جنوب شرقی می باشد.
عضو هیات مدیره در دومین بازدید خود از طرح های تولیدی و اشتغالزایی استان از طرح مجتمع خدمات تفریحی و پذیرایی جانباز غلامی بازدید کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: این طرح با مشارکت بانک توسعه تعاون با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال( مبلغ ۲۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ و مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل منابع صندوق توسعه ملی اعتبارات ماده ۵۲ قانون بودجه کشور ) در حال ساخت و در مرحله بهره برداری می باشد.
همچنین محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره در بازدید از طرح شرکت مزرعه گوشت شادرو واقع در شهر زاهدان گفت: جهت توسعه این طرح با مشارکت بانک توسعه تعاون تسهیلاتی به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۲ پرداخت شد و مبلغ ۱۴۴ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ بخش کشاورزی در مرحله تصویب و پرداخت می باشد.
در این بازدید که از بخش های مختلف این شرکت، از جمله پیش سرد، خط تولید، نگه داری، سردخانه و تونل های انجماد انجام گرفت، نحوه اجرای طرح توسعه این شرکت مورد بازدید قرار گرفت.
گفتنی است در سفر به استان سیستان و بلوچستان و در ابتدای ورود پس از غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر زاهدان با قرائت فاتحه به روح مطهر شهدا و امام شهدا با آرمان های والای امام و شهدا تجدید میثاق نمودند.
در این بازدیدها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل در امور مالی و پشتیبانی، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری . محمدعلی محترم مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=55248

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.