• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بیمه ملت بیمه گر فولاد اکسین شد

  • کد خبر : 54423
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
بیمه ملت بیمه گر فولاد اکسین شد

شرکت بیمه ملت برنده مناقصه یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید قطعات فولادی کشور شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، بیمه ملت با حضور در مناقصه شرکت فولاد اکسین خوزستان، که یکی از بزرگترین ریسک های آتش سوزی کشور است، توانست با تلاش کل مجموعه به عنوان  برنده مناقصه اعلام شود.

پریا الوندی پور، مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ملت، در جریان بازدید این ریسک گفت: «در سال گذشته بیمه نامه‌های مختلفی صادر شدند که یکی از این بیمه نامه ها، بیمه آتش سوزی کل مجتمع فولاد اکسین بوده و صدور آن با توجه به سرمایه و موضوع فعالیت و پس از هماهنگی با بیمه‌گزار و نهاد ناظر (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران) نسبت به بازدید و تفکیک ریسک اقدام شد».

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت اقدامات لازم برای جلوگیری از حوادث گفت: «بازدید از ریسک‌ها و ارائه توصیه‌های ایمنی یکی از بزرگترین اقدامات شرکت‌های بیمه‌ای بوده که هدف آن شناسایی و بررسی ریسک مربوطه و جلوگیری از حوادث یا کاهش میزان خسارت با اعلام توصیه های ایمنی به بیمه گذار است.»

وی اضافه کرد: «شرکت‌های بیمه با بازدید و ارائه توصیه می‌توانند سهم بسزایی در حفظ و حراست از سرمایه‌ها داشته باشند که متاسفانه اکثر بیمه گزاران با تصور اینکه  با صدور بیمه، دیگر نیازی به رعایت اصول ایمنی و حفظ حراست از اموال و دارایی‌ها نیست، حتی از پذیرش توصیه ها خودداری می نمایند».

به گزارش روابط عمومی، در راستای اهداف اعلام شده، مدیر بیمه آتش سوزی بیمه ملت به همراه رئیس شعبه خوزستان، آقای رعیت و نماینده نهاد ناظر (بیمه مرکزی جمهوری اسلامی) اقدام به بازدید از یکی از بزرگترین مجتمع های تولید قطعات فولادی کشور کرد. ضمنا طی این بازدید کارشناسان آتش سوزی نیز جهت یادگیری و آموزش به همراه تیم مربوطه اعزام شدند.

یکی از فعالیت‌های اصلی این شرکت تولید انواع ورق‌های فولادی با ضخامت‌های مختلف بوده که با هدف تکمیل حلقه گمشده زنجیره ورق‌های فولادی تاسیس شده است.

http://tejaratava.ir/?p=54423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.