• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بیمه “ما” تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

  • کد خبر : 14965
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۲
بیمه “ما” تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد

طبق ارزیابی‌ به عمل آمده توسط کمیته داوری، در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، شرکت بیمه “ما” موفق به کسب بالاترین سطح جایزه یعنی تندیس زرین شد وحجت بهاری فر مدیر عامل شرکت به نمایندگی این تندیس را دریافت کرد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سالن همایش های رازی برج میلاد و باحضور عباس معمار نژاد معاون امور بانکی ، بیمه و شرکت های دولتی وزیر اقتصاد و دارایی ، جمعی از مسئولان کشوری ، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه برگزار شد

.بر اساس این گزارش، با توجه به ارزیابی های انجام شده، در این دوره نیز ، بیمه “ما ” برای دومین سال پیاپی به عنوان اولین شرکت بیمه ای در طول تاریخ برگزاری ، حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین ، بالاترین سطح جایزه شد .

شایان ذکر است مدل ارزیابی این جایزه به گونه ای است که ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد.

همچنین در جهت ارزیابی هر چه دقیقتر و تخصصی‌تر، با توجه به حوزه فعالیت متقاضی (تولیدی، بازرگانی، خدماتی، بانک و …) معیارهای تخصصی آن حوزه تدوین شده است که این معیارها و شاخص‌ها برای سطوح مختلف جایزه (تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه) متفاوت می‌باشند که با عنایت به اهمیت و ارزش هر معیار در عملکرد سازمان، امتیاز خاصی برای آن معیار در نظر گرفته شده است.

با توجه به حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی همسو و غیر همسو در جایزه ملی مدیریت مالی ایران ، این بستر فراهم می شود که شرکت ها سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

در واقع کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به خصوص در سطوح بالاتر به عنوان سند افتخار یک سازمان و به طور خاص حوزه مالی می‌باشد .

لازم به ذکر است جایزه مدیریت مالی ایران هرساله با اهداف حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت ‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=14965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.