• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

بیمه سامان زنگ بیمه را در استان البرز نواخت

  • کد خبر : 37714
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
بیمه سامان زنگ بیمه را در استان البرز نواخت

شرکت بیمه سامان امسال زنگ بیمه را در یکی از مدارس مقطع ابتدایی شهرستان کرج در استان البرز به صدا در آورد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، که با حضور دکتر عبدالرسول عطایی معاون اجرایی، نوید نظارتی مدیر منطقه یک و محمد جوکار رئیس شعبه کرج بیمه سامان برگزار شد، معاون اجرایی شرکت پس از نواختن زنگ، ضمن ارائه اطلاعاتی متناسب با نیاز دانش آموزان پیرامون فواید بیمه شدن، بخشی از خدمات شرکت بیمه سامان را نیز معرفی کرد.

دکتر عطایی با بیان این که بیمه از الزامات زندگی امروزه است و زندگی کردن بدون داشتن بیمه نامه های کافی می تواند خطرات زیادی را متوجه انسان کند، افزود: خوشبختانه شرکت های بیمه گر ایرانی به اندازه کافی پوشش های مناسب بیمه ای را برای مشتریان خود طراحی کرده و ارائه می دهند.

او با تاکید بر این که توسعه فرهنگ بیمه باید از سنین پایین آغاز شود، «زنگ بیمه» را رویدادی بسیار مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: اکنون در کتاب های درسی نیز مفاهیم بیمه ای گنجانده شده است و چنین اقداماتی می تواند آینده بسیار درخشانی در زمینه توسعه صنعت بیمه کشور را نوید دهد.

همچنین در یک نمایش موزیکال عروسکی، امکاناتی که بیمه شدگان شرکت بیمه سامان می توانند از آن استفاده کنند برای حاضران به نمایش درآمد.

“زنگ بیمه” رویدادی است که به منظور آشنا کردن دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای و با حمایت شرکت های بیمه در مدارس سراسر کشور اجرایی می شود.

بیمه گران معتقدند «دانش آموزان» سفیران خوبی برای ترویج فرهنگ بیمه در میان خانواده ها هستند، در نتیجه آنها را به عنوان جامعه هدف خود انتخاب کرده و از ظرفیت این قشر برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با خدمات صنعت بیمه کمک گرفته اند.

همچنین طی فراخوانی عمومی از همه دانش آموزان خواسته شده است به مناسبت این رویداد، پس از مشورت با اعضای خانواده، نیازهای بیمه ای خود را در قالب نقاشی به نشانی zangebimeh@centinsur.ir ارسال کنند.

نقاشی های برتر پس از داوری نهایی، همزمان با ۱۳ آذر ماه و روز بیمه اعلام و به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=37714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.