• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بیمه رازی، حائز بالاترین رشد تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۰/ سرمایه شرکت بیمه رازی ۷۰۰ درصد افزایش داشته است

  • کد خبر : 55528
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
بیمه رازی، حائز بالاترین رشد تولید حق بیمه در سال ۱۴۰۰/ سرمایه شرکت بیمه رازی ۷۰۰ درصد افزایش داشته است

دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به رشد ۶۰ درصدی تولید حق بیمه شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ به عنوان بالاترین نرخ رشد در صنعت بیمه کشور و رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی، گفت: با اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران، سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از فارس، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی امروز در آئین افتتاح شعبه سرپرستی بیمه رازی در استان البرز ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع) اظهار‌کرد: دستاوردهای امروز بیمه رازی نتیجه همکاری و همفکری تمامی اعضای هیات مدیره است و از تمامی همکاران در ستاد بیمه رازی، شعب و نمایندگی‌های سراسر که همواره برای تعالی و پیشرفت شرکت تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که امروز ساختمان بسیار خوبی برای استان البرز و در جهت خدمت به مردم شریف این استان افتتاح شد و از زحمات تمام همکاران که در فرصت کوتاه ساختمان را خریداری، بازسازی و تجهیز کردند، تشکر و قدردانی ویژه دارم.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه محصول صنعت بیمه اطمینان و امنیت است، بیان‌کرد: امروز هیچ توسعه پایداری در کشور بدون حضور موثر صنعت بیمه شکل نمی‌گیرد و امروز بیمه یکی از حوزه‌های تاثیرگذار در اقتصاد ملی است و نقش چشمگیری در بهبود و ثبات ملی ایفا می‌کند.

دکتر جباری با اشاره به اینکه امروز هیچ سرمایه گذاری بدون حضور بیمه اتفاق نمی‌افتد، گفت: اگر استان البرز قطب سرمایه‌گذاری و صنعتی کشور است، حضور جدی و موثر شرکت‌های بیمه کمک‌کننده توسعه پایدار است و بیمه رازی و تمامی شرکت‌ها عزم جدی دارند که بهترین خدمات را در استان البرز ارائه کنند‌.

وی با اشاره به اینکه ما خادم عزیزان در سازمان محیط زیست و محیط‌بانان هستیم، ادامه داد: صنعت بیمه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۱۱۵ هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و ۶۵۰ هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد که در مقایسه با کسب و کارهای نزدیک به صنعت بیمه رقم بسیار خوبی است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اینکه در ۳ سال اخیر معدل رشد صنعت بیمه از میانگین نرخ تورم پایین‌تر بوده است، خاطرنشان کرد: متوسط ضریب نفوذ بیمه در کشور در چند سال اخیر بین ۲‌.۶ و ۲.۷ متغییر بوده است و مطابق قانون برنامه ششم توسعه باید به ضریب نفوذ بیمه ۷ درصد دست پیدا کنیم.

دکتر جباری گفت: افزایش نرخ ضریب بیمه نشان از رفاه و توسعه یافتگی کشور است و در حوزه ارائه خدمات و پس از ۸ دهه از عمر صنعت بیمه در ایران، تمام پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای موردنیاز کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: امروز در سوانح رانندگی فاجعه‌ای در کشور در حال رخ دادن است ولی صنعتی که بدون غوغاسالاری خسارات و بحران را از دوش کشور و مردم بر می‌دارد، بیمه است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به مشارکت صنعت بیمه در حوزه‌های مختلف زیربنایی، پتروشیمی، پالایشگاهی، فولادی و درمات اضافه کرد: صنعت بیمه از ارائه خدمات کوتاهی نکرده و اعلام کرده که در کنار دولت و صنایع برای ارائه خدمات خواهد بود.

جباری با اشاره به سپری شدن ۱۹ سال از تاسیس شرکت بیمه رازی، گفت: چرخش استراتژیک و تحول اساسی از اواخر سال ۹۹ با حمایت تمامی سهامداران، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران، همکاران و شبکه نمایندگی در سراسر کشور شکل گرفت که حاصل آن توفیقات امروز بیمه رازی است‌.

وی با اشاره به اینکه بیمه رازی امروز با افتخار آمادگی دارد که تمام خدمات و پوشش‌های لازم آحاد مردم و بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی را طراحی و ارائه کند، ادامه داد: بیمه رازی در سال ۱۴۰۰ بالاترین رشد تولید حق بیمه در صنعت بیمه کشور، بالای ۶۰ درصد را تجربه کرد و معدل رشد صنعت بیمه در سال گذشته ۴۰ درصد بود.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اصلاح ترکیب پرتفوی و انتخاب ریسک‌های مناسب، بیان‌داشت: بیمه رازی در سال گذشته بالاتر از میانگین رشد نرخ تورم، رشد داشته و اصلاح ساختار مالی اساسی در راستای ارائه خدمات به بیمه‌گذاران انجام گرفت و سرمایه شرکت از رقم ۳۰۰ میلیارد تومان به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

جباری با اشاره به رشد ۳ برابری شاخص توانگری مالی بیمه رازی از رقم ۷۱ به ۲۳۸ طی ۳ سال گذشته، گفت: همچنین اقدامات جدی در راستای هویت‌بخشی به شعب و نمایندگی‌های بیمه رازی صورت گرفت و توسعه کمی و کیفی نمایندگان در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به رشد ۵ برابری شاخص ظرفیت نگهداری ریسک شرکت بیمه رازی طی ۳ سال اخیر، ادامه داد: در حوزه ایفا تعهدات، تمامی تعهدات سنواتی در سال گذشته به همت همکاران تسویه شد و در کنار بیمه‌گذاران حضور جدی پیدا کردیم.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به راهبرد جدی ارتقا جایگاه بیمه رازی در صنعت بیمه کشور و سرمایه‌گذاری در حوزه ارائه خدمات به آحاد مختلف جامعه تصریح کرد: ۵ چرخش استراتژیک بیمه رازی ابتدای سال با تصویب هیات مدیره برای تمامی دوستان ابلاغ شد و امروز مشهود است که شرکت کاملا جهت و زبان مشترک پیدا کرده است‌ و همگی در این راستا تلاش می‌کنند.

دکتر جباری اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱ رویکرد ما در بیمه رازی در راستای هویت‌بخشی به عنوان شرکت پایدار، سودآور و خدمات دهنده در صنعت بیمه است و همچنین توسعه کمی و کیفی پرتفوی شرکت از دستور کارهای جدی است و امروز در ۳ ماهه نخست سال ۸۰ درصد بودجه ابلاغی محقق شده که آمار بسیار خوبی است.

http://tejaratava.ir/?p=55528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.