• امروز : یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۰
0
درنشست روابط عمومی ستاد سازمان بیمه سلامت با مسئولان روابط عمومی استان ها بررسی شد؛

بررسی روند اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور

  • کد خبر : 20901
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
بررسی روند اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور
درنشست مشترک مجازی روابط عمومی ستاد سازمان بیمه سلامت ایران با مسئولان روابط عمومی استان ها، بررسی روند اجرای طرح نسخه الکترونیک در کشور در دستور کار قرار گرفت و عمده مشکلات مربوط به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی مورد بررسی نیز مطرح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، نشست مشترک اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، با کارشناسان روابط عمومی استان ها با دستورکار بررسی روند اجرای نسخه نویسی الکترونیکی و مشکلات این طرح با حضوردکتررضایی معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دراین جلسه سید مهدی میرشاولد مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، با اشاره به درایت ها و پیگیری های مدیرعامل سازمان و سایر مدیران ستادی دراجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی گفت: طرح نسخه نویسی الکترونیکی درگام اول با کمترین حاشیه ای اجرا شد ، ضمن اینکه خوشبختانه با اطلاع رسانی وآموزش درسطح وسیع دراستان ها برای پزشکان، ارایه دهندگان خدمات و بیمه شدگان اقدامات درخصوص نسخه نویسی الکترونیکی روند مناسبی را طی می کند.

وی همچنین نسبت به همکاری و تعامل مسئولان روابط عمومی در استان ها با کارشناسان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد سازمان بیمه سلامت، با هدف کاهش مشکلات اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تاکید کرد و افزود: امیدواریم براساس زمان بندی درنظرگرفته شده و برنامه ریزی های مناسب صورت گرفته از سوی روابط عمومی استان ها جهت آگاه سازی جامعه بیمه شدگان، بتوان استقرار طرح را به میزان ۱۰۰ درصد افزایش داد و نفوذ این طرح را درسراسرکشورمشاهده کرد.

همچنین دراین جلسه دکترمهدی رضایی معاون بیمه و خدمات سلامت این سازمان با بیان اینکه روابط عمومی پیشانی و یکی از ارکان اصلی سازمان است گفت: بدون تردید اجرای یک کار تیمی از نمای بیرونی اهمیت بسیاری داشته و این نقش برجسته و مهم بر عهده روابط عمومی ها قرار دارد، لذا روابط عمومی باید دارای درک مناسبی از فعالیت ها باشد.

وی تاکید کرد: درخصوص نسخه نویسی الکترونیکی باید با دقت مسائل را رصد کرد، به عنوان مثال در دستیابی به اهداف سازمان بیمه سلامت دراین بحث، مواردی از جمله ارایه خدمات به بیمه شدگان دربحث فروش بیمه پایه به صورت الکترونیکی مورد توجه است ، ضمن اینکه هرگونه خرید خدمت از ارایه دهنده خدمت هم باید به صورت الکترونیکی صورت گیرد؛ همچنین در مدیریت براعمال کمیت و کیفیت خدمات براساس قواعد الکترونیک رفتارمی شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ، با تاکید براینکه با استقرار نظام الکترونیک از بیمه شدگان حفاظت خواهد شد گفت: لذا با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم روابط عمومی به افق کلی مورد نظر سازمان توجه کند، ضمن اینکه روابط عمومی برای دستیابی به حداکثر کارایی در انجام وظایف خود باید سواد سازمانی را مد نظر قرار دهد.

درپایان این نشست مسئولان روابط عمومی سازمان بیمه سلامت در استان ها، مسائل و مشکلات مربوط به طرح نسخه نویسی الکترونیکی را جهت پیگیری مطرح کردند.

http://tejaratava.ir/?p=20901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.