• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر جذب منابع پایدار بانک

  • کد خبر : 52616
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
بررسی تاثیر قابلیت های فناوری اطلاعات بر جذب منابع پایدار بانک

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران بر قابلیت های فناوری اطلاعات بر جذب منابع پایدار بانک تاکید کرد و گفت: جذب منابع، مهم ترین راهکار افزایش توان رقابتی و ارتقای سودآوری این بانک به عنوان یک نهاد مالی خدمت محور است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده در همایش فناوری اطلاعات و تاثیر آن بر جذب منابع بانک که با حضور روسا و کارشناسان ادارات امور شعب استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سمنان و یزد برگزار شد، با اشاره بر بحث ناترازی بانک، بر لزوم توجه و تلاش بیشتر همکاران در جهت جذب منابع پایدار بانک تاکید کرد.
حمید صفای نیکو رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز هدف از برگزاری این همایش را بررسی راهکارهای حوزه IT با رویکرد جذب منابع عنوان کرد.
همچنین نجف زاده در نشست وبیناری که با حضور روسای شعب ممتاز و حوزه ها و روسا و کارشناسان دوایر ستادی برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر بر کاهش مطالبات معوق، خواستار ایجاد شناسنامه عملکردی هر شعبه برای بررسی دقیق ضعف و قوت واحدها و مکان یابی مناسب شعب به منظور ارتقاء و بهبود عملکرد واحدها شد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک همچنین بر شایسته سالاری و نخبه گرایی و توجه ویژه به تخصص گرایی در انتصابات و همچنین لزوم ایجاد بانکداری جامع که به صورت تخصصی به بانکداری شرکتی و سرویس دهی به شرکت های دانش بنیان می پردازد، تاکید کرد.
در پایان این جلسه هم تعدادی از کارشناسان ادارات امور به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=52616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.