• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

بررسی الزامات تحقق انقلاب معدنی ایران در “دنیای سرمایه‌گذاری” جدید

  • کد خبر : 42168
  • ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
بررسی الزامات تحقق انقلاب معدنی ایران در “دنیای سرمایه‌گذاری” جدید
در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری، " الزامات و چالش‌های تحقق انقلاب معدنی ایران توسط مدیران و صاحب‌نظران این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.



در بخش پرونده ویژه شصتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” مصاحبه‌هایی با بهرام شکوری، عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با عنوان “تحقق اقتصاد بدون نفت با انقلاب معدنی در ایران”، کمیل کریمی، مدیرعامل گروه صنعتی گرادیان مغناطیس با موضوع “تولید محصولات استراتژیک با تکیه بر دانش فنی نیروهای نخبه”، حسن حسین‌قلی، مدیرعامل شرکت معادن سُرمک با عنوان “تحقق انقلاب معدنی در گروی حل مشکلات معدن‌کاران خصوصی” و همچنین سید احمد مشکانی، مدیر ارشد شرکت معدنی زرمِش با موضوع “کارآفرینان خصوصی، ناجی صنعت معدن ایران” و سجاد غرقی، نایب رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران با عنوان “خلق ثروت ۵ میلیارد دلاری با تامین ماشین‌آلات معدنی” به چاپ رسیده است.
در بخش اقتصاد بازار این نشریه نیز گفت‌وگوهایی با مهران میرشاهی، مدیرعامل شرکت کاج سبز سپهر آذین با عنوان “زیان بازار رمزارز ایران از بلاتکلیفی قانونی”، مصطفی تراب‌نژاد، مدیرعامل سامانه رابین‌کَش با موضوع “دانش و تخصص، شرط ورود کاربران به بازار رمزارز”، داود رزاقی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه نوین با عنوان “ایجاد حس اعتبار و اطمینان در مشتریان با ارائه خدمات متمایز” و نیز بابک قدکساز، مدیرعامل صرافی انی‌چنج با موضوع “آینده در تسخیر ارزهای دیجیتال” منتشر شده است.
در بخش دنیای خودرو ، شماره جدید این نشریه نیز مصاحبه‌هایی با کیوان فخری، مدیرعامل شرکت آذین الکترونیک پیشرو با عنوان “شرط توسعه صنعت قطعه‌سازی، عبور از بحران نقدینگی است”، محمد ملک، مدیرعامل شرکت کران پلیمر پارت با موضوع “قطعه‌سازان با چالش کاهش تیراژ تولید خودرو مواجه هستند” و مهدی مطلب‌زاده، نایب رییس انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور با عنوان “دستیابی به جهش تولید با واقعی شدن قیمت‌ها” انجام شده است.
در بخش دنیای صنعت این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” گفت‌وگوهایی با علیرضا ارشدی، مدیرعامل شرکت فرافوم با موضوع “محصولات ایرانی جایگزین اقلام وارداتی شده است”، سمیرا نصیری طهران، مدیرعامل شرکت پخش پگاه با عنوان “توسعه فعالیت‌های تولیدی و توزیعی با ایجاد شرکت‌های پخش خصوصی”، صادق قلمکاری، مدیرعامل شرکت چاپ اَرَشک با موضوع “افزایش ۴ برابری قیمت کاغذ نسبت به ۲ سال گذشته”، سعید طاهری، مدیرعامل شرکت مداوا گستر ارکید با عنوان “تحول در سلامت دیجیتال با پرونده الکترونیک پزشکی” و یحیی مازاده، مدیر بازرگانی شرکت صنعتی الوند مکش با موضوع “افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی با استفاده از تجهیزات نوین” به چاپ رسیده است.
در بخش اقتصاد کلان شصتمین شماره از این نشریه نیز مصاحبه‌ای با علی اصغر عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با عنوان “رونق تولید در گروی اصلاح ساختارهای مجوزی، گمرکی و مالیاتی” انجام شده است. همچنین گزارشی با موضوع “تاثیر بحران بدهی چین بر بازارهای جهانی” و یادداشتی به قلم مهدی کریمی تفرشی، رییس کارگروه کسب‌وکارهای جاده ابریشم سازمان ملل- یونسکو با عنوان “پیمان شانگهای، آغاز عصر پساغرب” از دیگر مطالب منتشر شده در این بخش است.
“آشنایی با پر سرعت‌ترین خودروهای ۲۰۲۱” و “معرفی برترین برندهای ساعت مچی در سال ۲۰۲۱” از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم.
شصتمین شماره ماهنامه “دنیای سرمایه‌گذاری” به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در ۹۲ صفحه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه به نشانی www.dsg-m.ir از هم‌اکنون در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

http://tejaratava.ir/?p=42168

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.