• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

با حمایت از محصولات دانش بنیان می توانیم با موفقیت از مشکلات پیش رو عبور کنیم

  • کد خبر : 52774
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
با حمایت از محصولات دانش بنیان می توانیم با موفقیت از مشکلات پیش رو عبور کنیم
داوود ادیب در دومین نمایشگاه کیتکس، خرید محصولات دانش‌بنیان داخلی را به عنوان یکی از راه‌حل‌های برون‌ رفت از مشکلات اقتصادی کشور عنوان کرد.

‎به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، داوود ادیب مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا با اشاره به برگزاری نمایشگاه تله‌کام و نخستین‌ نمایشگاه به شیوه غیر سنتی اظهار داشت: در نشست‌های متعدد با متخصصان داخلی و شرکت‌های خارجی به دستاوردهای ارزشمندی دست یافتیم و انتظار داریم نمایشگاه بعدی با سطح بالاتری در جزیره کیش برگزار شود.

‎ادیب، اظهار داشت: دنیا چون قطاری پرسرعت مسیری را در حال سپری کردن هست که به جای سر دادن شعار حمایت از شرکت های دانش‌بنیان، ضروری است مسیر هدفمندی را در این حوزه ترسیم کنیم.

وی تاکید کرد: باید  مناقصه‌ها به‌صورت شفاف برگزار ‌شوند تا بتوانیم گام های موثری در این حوزه برداریم.

‎ادیب در پایان از فعال بودن پایگاه‌های صادرات اتحادیه خبر داد و افزود: شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در صورتی که قصد صادرات محصولات خود را دارند می‌توانند به این اتحادیه مراجعه کنند.

‎وی با اشاره به شعار “سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” خاطر نشان کرد: مشکلاتی در داخل کشور وجود دارد که رفع آنها می‌تواند سبب عبور موفقیت آمیز از مشکلات پیش رو شود.

http://tejaratava.ir/?p=52774

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.