• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

بانک پارسیان یک هزار و۱۱۷میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت کرد/ تمدید مهلت ثبت‌نام تا پایان سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 42302
  • ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
بانک پارسیان یک هزار و۱۱۷میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت کرد/ تمدید مهلت ثبت‌نام تا پایان سال ۱۴۰۰

کسب‌وکارهای آسیب‌دیده ناشی از کرونا از آغاز شیوع بیماری تاکنون ۱،۱۱۷ میلیارد ریال تسهیلات از بانک پارسیان دریافت کرده‌اند که روند پرداخت این تسهیلات تا پایان سال ۱۴۰۰ ادامه دارد.

بر اساس این گزارش؛ این بانک باهدف کمک به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از کرونا، رونق اشتغال و جبران بخشی از خسارات وارده به واحدهای تولیدی، بیش از ۴۶۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۱،۱۱۷ میلیارد ریال پرداخت کرده است که موجبات اشتغال‌زایی ۹ هزار نفر را نیز فراهم کرده است.
گفتنی است؛ بانک پارسیان در راستای ایفای «مسئولیت‌های اجتماعی» با تنظیم مجموعه استراتژی‌ها و سیاست‌های کلان در حوزه‌های گوناگون به‌صورت پیوسته اقدامات و فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای را در بخش‌های مختلف کشور باهدف محرومیت‌زدایی و ارتقای عدالت اجتماعی به انجام رسانده است.
توسعه و تعمیق اشتغال و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر با جهت‌دهی منابع قرض‌الحسنه به طرح‌های اشتغال‌زا و همکاری با سازمان‌ها و بنیادهای مردم‌نهاد که تمرکز اصلی آن‌ها بر موضوع فقرزدایی و پاک کردن غبار محرومیت از چهره محرومان جامعه ازجمله این اقدامات است.
همچنین این بانک در سال ۱۴۰۰ بر اساس منویات مقام معظم رهبری توانست با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود و در مسیر ” پشتیبانی و مانع زدایی از تولید” ، رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین حمایت از کسب‌وکارهای دانش‌بنیان گام‌های مؤثری بردارد و به‌عنوان تسهیلگر و محرک چرخه‌های اقتصاد و تجارت ، نام و جایگاه خود را بیش‌ازپیش در جامعه به‌عنوان بانکی پیشگام مطرح نماید.

http://tejaratava.ir/?p=42302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.