• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7

بانک مسکن؛ خانه امید مردم

  • کد خبر : 43738
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
بانک مسکن؛ خانه امید مردم

مدیرعامل بانک مسکن ضمن تبریک هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک گفت: با اهتمام دولت سیزدهم به امر خانه‌دار شدن مردم و در جهت جهش تولید در طرح نهضت ملی مسکن، رسالت بانک نیز افزون‌تر از گذشته شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن، طی پیامی به مناسبت هشتاد و سومین سالگرد تاسیس بانک مسکن اهتمام و تلاش ویژه جهت رونق دهی بازار مسکن و خانه‌دار شدن مردم را به عنوان عالی‌ترین اهداف این بانک دانست و عنوان کرد: با توجه به ابزاری که بانک مسکن برای تحقق این هدف راهبردی دراختیار دارد تلاش کرده‌ایم به گونه‌ای در حوزه تامین مسکن سیاستگذاری کنیم و دغدغه بزرگ این حوزه یعنی تامین مالی را انجام دهیم که با همه چالش‌های بخش مسکن هموطنان بیشتری به خانه‌دار شدن امیدوار شوند.

در پیام مدیرعامل بانک مسکن آمده است:

بانک مسکن همواره به عنوان یک بانک پیشرو که در حوزه تخصصی مسکن فعالیت چشمگیر و موثری در عین دغدغه‌مندی دارد، حرکت کرده است. همین موضوع وظیفه سنگینی را نیز بر دوش خانواده بانک مسکن قرار داده است. نگاهی به رونق‌بخشی فعالیت بانک در حوزه بازار مسکن موید آن است که بانک بویژه در چالش‌هایی که ایجاد شده است فعالیت موثر و در خور توجهی از خود به جای گذاشته است که همین امر وظیفه خانواده بانک مسکن را برای آینده سنگین‌تر می‌کند.

با اهتمام دولت سیزدهم به امر خانه‌دار شدن مردم و در جهت جهش تولید در طرح نهضت ملی مسکن، رسالت بانک نیز افزون‌تر از گذشته شده است. خوشبختانه دولت طی همین طرح در توسعه تولید مسکن تنها بر روی امر انبوه سازی مسکن متمرکز نشده و در حوزه تسهیلات و دیگر زمینه‌های بازار مسکن نیز دیدی روشن و رو به جلو داشته است.

بر همین اساس یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خدماتی و تسهیلاتی بانک مسکن، تامین منابع پرداخت به موقع تسهیلات تولید مسکن است که خوشبختانه این بانک مقدم‌تر از دیگر بانک‌ها در این حیطه عمل کرده و با هر طرحی که در سال گذشته ارائه کرد اهتمام ویژه‌ای بخرج داد که کیفیت خدمات بانکی خود را افزایش دهد که همین امر سبب ایجاد رضایت‌مندی بیشتری در مشتریان بانک مسکن می‌شود و در زمینه جذب مشتریان جدید نیز موفقیت‌هایی در این حوزه کسب شده است.

بانک مسکن همچنین یکی از بانک‌های تخصصی و توسعه‌ای کشور است که در راستای سیاست‌های دولت و بانک مرکزی قدم برداشته و به طور ویژه خود را در راستای طرح‌های ملی از جمله طرح ملی مسکن تجهیز کرده و خانواده بانک مسکن آماده اجرای سیاست‌های محوله به این بانک است.

در پایان امید دارم با یاری خداوند متعال و هم‌افزایی و تلاش جمعی همکاران، شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک مسکن باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=43738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.