• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک سامان میزبان فعالان صنعت کاغذ و فرآورده‌های سلولزی

  • کد خبر : 58633
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
بانک سامان میزبان فعالان صنعت کاغذ و فرآورده‌های سلولزی

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از سامان رسانه، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت کاغذ، مقوا، کارتن و فرآورده‌های سلولزی و با هدف همراهی و حمایت از فعالان این صنعت در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در پنجمین نمایشگاه این صنعت حضور فعال خواهد داشت.
این گزارش حاکی است بانک سامان که به‌ واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌های فعال در‌ حوزه کاغذ، مقوا و صنایع سلولزی کشور تبدیل شده، به‌عنوان تنها بانک در این رویداد نمایشگاهی حاضر می‌شود و در نظر دارد تا در طول برگزاری نمایشگاه با جلسات و ملاقات حضوری، آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار این حوزه اقتصادی کشور قرار دهد.
گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات و صنایع وابسته از ۲ تا ۵ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت مشاوره‌های فنی لازم در زمینه خدمات مالی و بانکی در غرفه بانک سامان، سالن ۴۰ حضور یابند.​

http://tejaratava.ir/?p=58633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.