• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شرکت بهداش

  • کد خبر : 43156
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شرکت بهداش

مدیرعامل و هیات مدیره شرکت بیمه البرز از شرکت بهداش بازدید و با مدیرعامل آن دیدار کردند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل این شرکت پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت شیمیایی بهداش که چندی پیش دچار حادثه آتش سوزی شده بود، اظهار داشت: به تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از بخش تولید بیمه البرز بلافاصله پس از حادثه آتش سوزی در شرکت تولیدی شیمیایی بهداش، مبلغ قابل توحهی را به صورت علی الحساب به این شرکت پرداخت کرد تا چرخه تولید آن متوقف نشود.
محسن پورکیانی در بازدید از روند بازسازی بخش های خسارت دیده این شرکت، افزود: پس از اعلام حادثه، شرکت بیمه البرز سریعا با اعزام کارشناسان به پرونده خسارت رسیدگی کرد و در کمتر از شش ماه کل مبلغ خسارت به میزان ۴۵۰ میلیارد ریال را به بیمه گزار خود پرداخت کرد.
وی در عین حال به تولیدگران و فعالان بخش های مختلف اقتصادی توصیه کرد تمام فعالیت های خود را تحت پوشش کامل بیمه ای قرار دهند تا هنگام بروز خسارت احتمالی دچار مشکل نشوند و زیانشان به طور کامل جبران شود.
پورکیانی همچنین در نشست با مدیران شرکت شیمیایی بهداش با قدردانی از مدیرعامل این شرکت به خاطر همکاری خوب با کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز و سرعت عمل در بازسازی بخش های خسارت دیده و رعایت موارد ایمنی پس از بازسازی این شرکت، گفت: ما در بازدید از کارخانه بهداش از شما که یکی از پیشکسوتان عرصه صنعت کشور و پرتلاش هستید و نگذاشته اید که حادثه رخ داده چرخه تولید شما را متوقف کند، بسیار آموختیم.
مدیرعامل بیمه البرز تاکید کرد: وجود صنعتگران و فعالان بخش مولد پرتلاش را باید قدر بنهیم چرا که در شرایط دشوار تحریم با پشتکار و تلاش نه تنها نگذاشته اند چرخه تولید کشور متوقف شود بلکه با همت و غیرت به آن سرعت داده اند.
داوود عابدی آملی، موسس و رییس هیات مدیره شرکت شیمیایی بهداش نیز در این دیدار از بیمه البرز به خاطر پرداخت دقیق و سریع خسارت قدردانی کرد و گفت: شرکت بیمه البرز جزو شرکت های بیمه نمونه کشور است که با بهره مندی از کارکنان سالم، ساعی، حرفه ای و پویا در هنگام وقوع خسارت در کنار بیمه گزار خود است و نهایت دقت و سرعت را در پرداخت خسارت دارد.
وی همچنین به صنعتگران توصیه کرد تمام فعالیت و بخش های مختلف زیرمجموعه خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند و به دنبال ارزان خریدن بیمه نامه نباشند تا در هنگام وقوع خسارت دچار مشکل نشوند.
این گزارش حاکی است، شرکت بیمه البرز ۴۵۰ میلیارد ریال خسارت آتش سوزی به شرکت بهداش پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، شرکت شیمیایی بهداش واقع در شهرک صنعتی لیا قزوین چندی پیش دچار حادثه آتش‌سوزی شد که بلافاصله پس از وقوع حادثه و در کم‌تر از ۲۴ ساعت کارشناسان ارزیاب خسارت بیمه البرز به محل اعزام شدند و پس از انجام مراحل کارشناسی اولیه مبلغ دویست میلیارد ریال به صورت علی الحساب از سوی بیمه البرز به زیان‌دیده خسارت پرداخت شده بود و مابقی مبلغ خسارت نیز پس از اتمام مراحل کارشناسی، پرداخت شد و بخش های خسارت دیده شرکت بهداش پس از گذشت شش ماه از حادثه و با دریافت خسارت از شرکت بیمه البرز به چرخه تولید بازگشت.

http://tejaratava.ir/?p=43156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.