• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب منطقه گلستان

  • کد خبر : 55260
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
بازدید مدیران بانک ایران زمین از شعب منطقه گلستان

به منظور بررسی عملکرد و دیدار با کارکنان شعب منطقه، مدیران بانک ایران زمین از شعب استان سمنان و گلستان(گنبد، علی آباد و مینودشت) بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ در این دیدار محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها به بررسی عملکرد شعب در بخش های مختلف پرداخت و در ادامه چگونگی اعطای تسهیلات و تعهدات با توجه به سیاست های اعتباری در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

حسینی کناروئی جذب منابع ارزان قیمت و کاهش مانده مطالبات معوق را از اولویت های مهم شعب بیان کرد و بر تشکیل به موقع کارگروه های سطح سه و برگزاری جلسات هفتگی بخشنامه خوانی تاکید کرد.

در ادامه این دیدار علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی گفت: استراتژی اول بانک سرمایه انسانی است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری آنها جزو اولویت های بانک است.

فتاحی افزود کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و خویشتن سازمانی و خویشتن حرفه ای خود را عرضه می کنند که این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه ای آنها منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.

سید مهدی سلیم بهرامی مدیر امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان در این دیدار به ایفای نقش مهم بازاریابی میدانی در تعیین اهداف بانک که نیاز به تمرکز قوا در جهت شناخت بازار و تلاش برای افزایش سهم این بانک در بازار منابع اشاره و خواستار شناسایی، جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.

سلیم بهرامی همچنین به تبیین اهداف طرح های جاری بانک از جمله طرح انگیزشی جذب منابع (طرح تلاش خرداد) پرداخت و راهنمایی لازم در خصوص دقت در افتتاح حساب و احراز هویت کامل مشتری نمود.

http://tejaratava.ir/?p=55260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.