• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید شهردار تهران، نایب رییس شورای شهر و رییس سازمان ورزش شهرداری از کمپ تیم‌های ملی کشتی

  • کد خبر : 58461
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
بازدید شهردار تهران، نایب رییس شورای شهر و رییس سازمان ورزش شهرداری از کمپ تیم‌های ملی کشتی
زاکانی: شهرداری از کشتی حمایت می کند. سروری: تغییرات کمپ تیم های ملی کشتی با گذشته قابل مقایسه نیست. مقامات شورا و شهرداری تهران در بازدید از کمپ تیم های ملی کشتی، قول حمایت از کشتی را دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران و به نقل از فدراسیون کشتی، عصر روز گذشته مقامات شورا و شهرداری تهران، از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کردند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۲۲ تهران و برخی مقامات دیگر امروز با حضور در فدراسیون کشتی، ضمن دیدار با علیرضا دبیر، از بخش‌های مختلف کمپ تیم های ملی کشتی و اردوی تیم‌های ملی بازدید کردند.

زاکانی: کشتی می تواند الگوی سایر فدراسیون ها برای حمایت از قهرمانان باشد
علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از دیدار با رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات مختلف کمپ و اردوی تیم های ملی کشتی در جمع خبرنگاران گفت:حمایت از کشتی هم از نظر جنبه‌های قهرمانی و افتخارات این رشته و هم از جهت ویژگی‌های پهلوانی این رشته که می تواند به الگوسازی کمک کند، برایمان اهمیت دارد و در دستور کار شورا و شهرداری تهران است.

شهردار تهران با بیان اینکه فدراسیون کشتی می تواند یک الگو برای سایر فدراسیون‌ها برای توجه به قهرمانان باشد، تصریح کرد: با توضیحاتی که آقای دبیر در جریان بازدید از امکانات کمپ تیم‌های کشتی دادند، یک تحول بزرگ رخ داده است. البته این انتهای کار نیست و هم آقای دبیر و همکارانشان همت خواهند کرد و ما هم با کمک هایی که برنامه ریزی خواهیم کرد، سعی می کنیم فضای کشتی به سمتی برود که برای کشتی گیران مستعد یک فضای خوب برای رشد و تمرین جهت آمادگی برای کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات جهانی و آسیایی به وجود بیاید.
وی افزود: آینده کشتی با توجه به استعدادهایی که این رشته دارد، حتی درخشان تر از امروز است و امیدواریم روز به روز این افتخارات بیشتر و کام ملت مان با این پیروزی ها شیرین تر شود.

زاکانی درباره حمایت شهرداری از ورزش قهرمانی و حرفه ای به خصوص کشتی اظهار داشت: اماکن ورزشی شهرداری را با مجوز شواری شهر جهت توسعه زیرساخت‌ها در اختیار رشته های مختلف قرار می دهیم تا باری از دوش ورزشکاران برداریم و دغدغه هایشان را رفع کنیم.

شهردار تهران درباره برنامه این دستگاه برای استخدام قهرمانان هم گفت: برخی از کشتی گیران افتخار آفرین در شهرداری مشغول به کار هستند و امیدواریم با شرایطی که به وجود می آید، در اختیار تعداد بیشتری از کشتی گیران باشیم.

وی در پایان از تشکیل کارگروه مشترک شهرداری و فدراسیون کشتی خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه، در مسیر توسعه ورزش عمومی که وظیفه شهرداری است، حرکت می کنیم و در یکی از موارد همکاری‌ها، از ظرفیت حضور قهرمانان در خانه‌های کشتی محلات مختلف جهت توسعه ورزش عمومی و همچنین قهرمان پروری استفاده خواهیم کرد.

سروری: کمپ تیم‌های ملی کشتی با قبل قابل مقایسه نیست
پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران هم پس از این بازدید با اشاره به تحولاتی که در کمپ تیم‌های ملی کشتی رخ داده است، خاطر نشان کرد: قبلا هم چند بار از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرده ام اما با توجه به زحماتی که کشیده شده، امروز کمپ کشتی با قبل قابل مقایسه نیست و این نشان می دهد با برنامه ریزی می توان ظرفیت‌های موجود را احیا کرد.

دبیر: شهرداری در کنار کشتی بوده است
رئیس فدراسیون کشتی هم درباره دیدار مسئولان شورا و شهرداری از کمپ تیم‌های ملی کشتی گفت: برای رشد کشتی در یک شهر، شهرداری نهادی است که می تواند خیلی کمک کند و بازدید خوبی برای بچه های ما بود، انصافا شورا و شهرداری در کنار کشتی بوده اند و کمک‌های اساسی به ما کرده‌اند.

رئیس فدراسیون کشتی در این بازدید با عرض خیر مقدم به شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر همراهان گفت: کشتی ورزش دینی و ملی کشورمان است و با توجه به افتخاراتش باید حمایت شود.

علیرضا دبیر افزود: لازمه تداوم این موفقیت‌ها، حمایت مسئولان از ورزش و به خصوص رشته کشتی است و اگر می خواهیم کشتی تهران دوباره به روزهای اوج برگردد، شهرداری می بایست حمایت کند. وی با اشاره به مطرح شدن موضوع استخدام قهرمانان در شهرداری در این دیدار، گفت: در دیدار با شهردار، بحث استخدام برخی بچه‌ها را هم مطرح کردیم، برخی از کارها انجام شده بود اما در بدنه شهرداری متوقف شده بود که از شهردار خواستیم کار استخدام بچه‌های کشتی گیر انجام شود.

http://tejaratava.ir/?p=58461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.