• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

بازدید رییس جمهور از واحد تولیدی سرجین بافت زنجان و دستور برای رفع مشکل آن

  • کد خبر : 38524
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
بازدید رییس جمهور از واحد تولیدی سرجین بافت زنجان و دستور برای رفع مشکل آن

رییس جمهور از شرکت سرجین بافت زنجان که توسط بانک صنعت و معدن تأمین مالی شده است، بازدید نمود و برای حل مشکل این واحد به وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار زنجان ماموریت داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، آیت الله سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هیأت همراه روز پنجشنبه بیست و هفتم آبانماه در سفر به استان زنجان در محل کارخانه سرجین بافت حضور یافت و اظهار داشت: روند کار این شرکت سالهای گذشته بسیار عادی بود که با تحریم های ظالمانه اعمال شده، به مشکلات ناخواسته ای برخورد که باید مسایل آن در کمترین زمان ممکن حل شود و به چرخه تولید بازگردد. 
وی با بیان اینکه این کارخانه در مرحله اول یک هزار و ۵۰۰ نفر نیرو جذب خواهد کرد تأکید کرد: مسؤلان استان نسبت به نبود هیچ سوء نظر و سوء جریانی در این کارخانه اتفاق نظر دارند و نباید نسبت به رفع مشکل آن تعلل شود و با کمک دولت و مسؤلان استانی مشکل این واحد تا حداکثر یک ماه آینده رفع شود.
شرکت تولیدی سرجین بافت درسال ۱۳۹۰ با هدف تولید پوشاک به ظرفیت ۷ میلیون و ۴۰۰ ثوب در سال و با اشتغالزایی۱۵۸۲ نفر به طور مستقیم در شهر زنجان افتتاح گردیده و از سوی بانک صنعت و معدن ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و ۳۵ میلیون و ۷۸۴ هزار دلار تسهیلات ارزی برای این شرکت مصوب شده است.

http://tejaratava.ir/?p=38524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.